Krax Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 någon som kan nåt roligt litet spel som man kan köra lan med 2 st? har inget bra spel o köra förutom cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 MTA, skitroligt på LAN. Det har dock en förmåga att lagga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 AA är kul men kan inte spela det. Orsak= kass dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 strategie spel är roliga på lan som typ C&C Generals eller Age of Mythology Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 BF é skojj på LAN Litet är de iofs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Battlefield!!!!! Annars är väll Warcraft rätt kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Om ni bara är 2 personer så rekommenderar jag strategi-spel som t.ex. Praetorians eller Rome: Total War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 AA är kul men kan inte spela det. Orsak= kass dator. vad har du för dator? Jag kan spela det "ok" med min 1800+ geforce 3 ti. Gick även med mitt geforce 2 mx.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vad har du för dator? Jag kan spela det "ok" med min 1800+ geforce 3 ti. Gick även med mitt geforce 2 mx.. Han kanske som jag har en dålig processor, sitter och sorkar på en 1 ghz (klockad till 1.5 dock men men), blir la till att köpa ny snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 på lan ska man lira CS, BFW och rallysport challange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 på lan ska man lira CS, BFW och rallysport challange Vad är BFW? Jag har hört talas om BFV men inte BFW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Dungeon keeper 2 (roligt strategie som inte heller kräver så mycket för dator) Joint operations/joint ops (som bf, finns även mp demo till de någonstans) soldier of fortune 2 (first person shooter, finns även mp demo till de någonstans) Robot arena (fult som stryck men kan va roligt på lan) Need For Speed Underground (race spel, tror de finns mp demo men är inte säcker) Painkiller (first person shooter, tror inte de finns mp demo till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 GTA, GTA2 och MM2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 quake 3 och ut 2004 och bf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 CoD! Eller kanske inte. Man ska nog va några fler när man kör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Worms! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Age of Empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Turbo Sliders!!! Finns att ladda ner gratis på www.turbosliders.tk. Helt enkelt underbart! Möjligtheter till att modda och göra egna banor finns, samt att det stödjer upp til 20 spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jedi Academy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Doom 3 är ganska kul på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts