Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Griimn var allmänt otrevlig samt otacksam och respektlös. Han starta en tråd där han klaga på de nya meddlemarna, jag sa till honom att han inte var mycket bättre själv p.g.a åvanstående. Då började han tjaffsa och bråket var i full gång= att vi blev fiender. Sen hadde vi våra bråk i vissa trådar, som slutade med att han blev bannad. Alla ni som försvarade Griimn kan inte veta vad han hadde sagt och gjort... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jo jag vet, och du borde inte skylla allt på honom. Han hade lugnat ner sig, och så kommer du och mensar dig och börjar babbla om att han är otrevlig fast han inte sagt ett ont ord på evigheter. När han säger emot, då påstår du att HAN börjar bråka. Du tycker om att mucka med folk och sen skylla på dom, eller hur? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Lugnat ner sig? Jag starta en tråd med by info om SA och han svara nåt i stil med "Du är ju dum i huvudet, den infon är gammal", är inte det att vara otacksam? Jag var visserligen dum mot honom, men var aldrig värre än han. EDIT: Check this out! Några poster ner klankar han på Sirius och tror att han kan säga det utan att nån säger ifrån (vilket blev jag). Sen klagar han på mitt språk, varför? och så är bråket i full gång... Vem var ansvarig för det bråket? Redigerad 18 oktober, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 håller me jacker på den här griimn har varit (och e?) taskig, respektlös osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Vem var ansvarig för det bråket? Inte fan vet jag, jag bryr mig inte heller. Skrev inget om det, det jag tänkte på när jag skrev mitt inlägg var det här "bråket". Men du var såklart oskyldig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag saknar Griimn, han var skön. Vi hade en rätt skum relation, haha...ovänner fast ändå inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) håller fortfarande med jacker. (kanske just den kommentaren var onödig) okej, han startade bråket den här gången (alla gör det någon gång) men griimn spamar och startar bråk hela tiden Redigerad 18 oktober, 2004 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Arman var väl inte heller så hederlig i den där fajten på GTAsajten (kunde inte låta bli). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Men du var såklart oskyldig? När har jag sagt det? Säger varken att jag är skyldig eller oskyldig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Griimn har varit otrevlig, uppkäftigt, klagande och spridit dålig stämning. Tre av hans varningar har han dragit på sig på grund av allvarligare påhopp/personangrepp . Trots att han har fått fem handskrivna varningar under bara 3 månader så har han inte ändrat sig alls. Han har bara ignorerat dom och kört sitt eget race. Bara jag har nog tagit bort 10 trådar som han har förstört (alla i SA och moddingforumet)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) tack, Hultenius Hultenius! vet du när griimn kommer tillbaka om han kommer tillbaka? Redigerad 19 oktober, 2004 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Griimn har varit otrevlig, uppkäftigt, klagande och spridit dålig stämning. Tre av hans varningar har han dragit på sig på grund av allvarligare påhopp/personangrepp . Trots att han har fått fem handskrivna varningar under bara 3 månader så har han inte ändrat sig alls. Han har bara ignorerat dom och kört sitt eget race. Bara jag har nog tagit bort 10 trådar som han har förstört (alla i SA och moddingforumet)... Precis! Och så kan man undra om han hadde för mycket fritid. Han var jämt inloggad och hadde replies i praktiskt taget varenda tråd, det var väldigt störande att jämt se honom. För det andra av 50% av alla hans posts rent spam+ att han inte kunde skriva ordentligt, trotts att det stod klart och tydligt att man skulle kolla igenom det man skrivit. Tvekar på att han har MVG SV, som han påstår... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 får ja bara påpeka att ja är VÄLSIGNAD(!). BORTR MED GRIIMN!!!!!!!! sorry lite off men men.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Japp, vi får nog stänga denna. Den är ordentligt off-topic nu. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts