gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hur länge e man BANNED?? får man ine varningar först och om man får varningar hur många?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det beror på vad man har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hur länge e man BANNED?? får man ine varningar först och om man får varningar hur många?? Tror nog det är tre varningar... ... och bannad blir man väl för alltid. Det har i alla fall jag trott... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hur länge e grimn bannad ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hämtat ur Stellhells nybörjar guide: regeldelen Konsekvenser: Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) skiter i hu länge griimn e banned han e bara jobbig. om man te.x spammar hur länge e man banned då?? sory såg nu vad makker hadde skrivit Redigerad 16 oktober, 2004 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 skiter i hu länge griimn e banned han e bara jobbig. om man te.x spammar hur länge e man banned då?? Finns ju något som heter "Hybernating" också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 1 vecka-1månad väll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 vad e hybernating??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Hybernating= läsa, men inte skriva. När jag var bannad var jag det i.. tre månader ungefär. Och det jag hade gjort var rätt allvarligt. Redigerad 16 oktober, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hybernating är när man kan besöka forumet men inte kan posta. Jag tror man blir bannad 1-2 år. Det blev Nutcase2 i alla fall. Han är tillbaka här på forumet.(med nytt nick) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 vad gjorde du topp3 som var alvarligt?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag blev arg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag blev arg. Haha det kan man ju säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Haha det kan man ju säga Ja, jag tyckte det summerade upp rätt bra vad som hände. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan man få länken till topicen? SKulle gärna vilja läsa igenom vad som hände . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hultan tog bort dem, och det är bara bra... det var inte vackert kan jag berätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Kan man få länken till topicen? SKulle gärna vilja läsa igenom vad som hände . Den är borttagen har jag för mig EDIT: Topp3 han före Det blev Nutcase2 i alla fall. Han är tillbaka här på forumet.(med nytt nick) Jaså, vad heter han nu då? Redigerad 16 oktober, 2004 av Zyber Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hultan tog bort dem, och det är bara bra... det var inte vackert kan jag berätta. Om jag skickar pm till dig, berättar du då vad du gjorde? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag vill också veta vad du gjorde . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts