okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Den är fake sedan lääääääääääääääänge... Nejdå, den var väll äkta fram tills någon vecka sen, eller? Yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 snygga bilder och många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 vad menar du? jag fattade inte riktig.. alltså, jag har för mig att det var den bilden som folk trodde grymt seriöst på att det var en GTA san andreas bild (fasst det var länge sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Den är fake det stod på nån gta sida FAKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nejdå, den var väll äkta fram tills någon vecka sen, eller? Yo. Nä, den kom i början av detta år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nä, den kom i början av detta år. Det var humor, synd att den togs som allvarlig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det var humor, synd att den togs som allvarlig =( Tycker tvärtom, alltid skoj när folk inte förstår ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Det var humor, synd att den togs som allvarlig =( Det fanns inget som helst element av humor i det där. Förutom ditt lilla "Yo" såklart, men jag förbisåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts