skaeG Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite nya bilder ... http://www.gta-sa.de/bilder/bilder-scr.php .. kolla i mitten lite så ser du skillnad på dag/natt/kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 snyggt not_riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Själva bilderna är inte nya...Det är bara att man ser dom som dag/kväll/natt...Men Snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 snyggt Var fick du den ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 snyggt fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Var fick du den ifrån? Högerklicka på bilden -> Egenskaper = http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1097954819.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Riktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Fejk. Men om den är fejk-fejk vet jag inte. Såg den här i maj, juni typ men jag har inte sett de någon annanstans så det finns ju en möjlighet att den är fejk. Men cool i a f är den. Kolla på träden till höger och om jämnför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Fejk. Men om den är fejk-fejk vet jag inte. Såg den här i maj, juni typ men jag har inte sett de någon annanstans så det finns ju en möjlighet att den är fejk. Men cool i a f är den. Kolla på träden till höger och om jämnför. not fejk tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ser inte polisbilshuven ut att vara grön? Sen har vi VC Bansheen. Jag tror knappast att Bansheen i SA kommer att vara lika dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ser inte polisbilshuven ut att vara grön? Sen har vi VC Bansheen. Jag tror knappast att Bansheen i SA kommer att vara lika dan. de där e då en mordenare banshee än den i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den där är typ ganska megamycket ultrafake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 det där är en såå gammal fakebild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 det där är en såå gammal fakebild. ja var det inte typ den första bilden som folk började ta grymt seriöst på att det va SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Försök placera den någonstans på kartan så ser man att den är fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Den där fejk-bilden skulle lätt kunna vara en redigerad kopia av orginalet (den riktiga bilden). Det där går ju att göra i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Riktig. har ni märkt volvon på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ja var det inte typ den första bilden som folk började ta grymt seriöst på att det va SA vad menar du? jag fattade inte riktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Den är fake sedan lääääääääääääääänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts