BrainscanBoy Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoppas det kommer finnas massa hemligheter så som delfiner, hajar, sköldpaddor m.m i vatten å sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 det är bekräftat att sköldpaddor, hajar & Delfiner finns i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Och så har formen på klippan i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 alltså delfiner, hajar , sköldpaddor etc etc var ingen hemlis... jag såg det typ hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 alltså delfiner, hajar , sköldpaddor etc etc var ingen hemlis... jag såg det typ hela tiden... nej mne ja menar överaskningar då....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite nya bilder ... http://www.gta-sa.de/bilder/bilder-scr.php .. kolla i mitten lite så ser du skillnad på dag/natt/kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Off topic: Förresten vet någon vad som hände med frågorna till rockstar? Dom skulle ju svara men det har dom inte gjort än vad jag har sett, Också är den inte spikad längre, den är helt borta. Alltså topicen med frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts