Nybergh Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Någon som har sett en/några bilder på någon som åker skateboard? Skulle bli glad om man fick se några ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 tror det finns typ 5 st såna här topics redan... Men nej, har inte sett nån bild, och vad jag vet så finns det ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag är jävligt skeptisk till skateboard i gta.. tror inte det kommer finnas med ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ...finns det äns någon fakta om att det kommer komma med? Kan någon länka tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 äh, vem bryr sig om skatebord. Köp Tony Hawk eller något. Jag menar, på en skala... har ni sett någon ghettofilm (bullet, juice etc.) där det är någon som åker på en jäkla skatebord och ser allmänt fånig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ...finns det äns någon fakta om att det kommer komma med? Kan någon länka tack... det står på GTA sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ...finns det äns någon fakta om att det kommer komma med? Kan någon länka tack... Det stod i en australiensk speltidning. Uppgiften har ej bekräftats av Rockstar, det ser alltså rätt mörkt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts