gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) kommer inte rockstar-frågorna som vi frågade för typ 1½ månader snart?? obs! kom inte o sej "oj viken onödig topic" "bling blong pling blong" osv. det hjälper inte Redigerad 16 oktober, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror inte att man får svar istället gav man R* ideér. *Frågor* var nog nån sorts täckmantel. Redigerad 16 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 täckmantel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hjälm saken tror jag inte R* kom på själv och spela biljard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 du tycker kanske att jag värkar trög men... jag fattar ingenting hjälmar??, biljard??. fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 I trailerna ser inslag där CJ spelar biljard och där han kör ner på en gata i SF där han har hjälm på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 vad har det me R*-frågorna att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag tror inte det tar SÅ kort tid att spela in den trailern så det är nog inte frågorna som hjälpte till med R* ideer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Man kan aldrig vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) eee okej.. som sakt fattar jag fortfarande inte vad ni diddlar om.. on topc: undrar fortfarande när rockstar-frågorna kommer?? Redigerad 16 oktober, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 eee okej.. som sakt fattar jag fortfarande inte vad ni diddlar om.. on topc: undrar fortfarande när rockstar-frågorna kommer?? De kommer inte besvaras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 varför inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 efersom ingen vet när R*-frågorna kommer så får jag väll använda det gamla tengil-knepet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts