Burner Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tja! Idag var jag och köpte en kabel så man kan koppla ihop tven med datorn. Jag har ett litet problem som jag behöver hjälp med och problemet är att på tven så blir det svartvitt i stället för färg Så jag undrar om nån skulle kunna hjälpa mig så det blir färg på tven i stället för svartvitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 har samma problem.. kopplade ihopp min bärbara med tv'n.. blev svartvitt.. och att de är dåligt kvalite beror på att tv inte har samma antal bildpunkter som datorskärmen.. om nån undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 så kan det vara med Xboxen och så... då brukar det hjälpa att gå en kanal upp eller ner... sen vet jag inte hur det är med data+TV . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ändra tv-utdata till PAL-B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har ändrat det till PAL B men det blev ingen skillnad Nån som vet hur ja ska göra för att få det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ändra till komposit ut kanske funkar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hur mycket kostar en sån där kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ändra till komposit ut kanske funkar :/ vart ändrar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vad har ni för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ATI MOBILITY RADEON 9600 Series har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Som epix frågade, vad kostar en sådan kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 det kostar väll några hundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 det kostar väll några hundra. Inte mycket.. Du brukar bara behöva 1 kabel från grafikkortets tv-out, via nån "dosa" eller nåt, till TV:en. Går sammanlagt på högst 200. I alla fall här på Biltema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ATI MOBILITY RADEON 9600 Series har jag Tror inte radeonkorten har support för färg. fast nvidia korten har. vet inte om de nya ati korten dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Hade samma problem med min Thomson TV. Men det var bara att ändra utgången på TV:n till S-Video (vet dock inte hur det ser ut på eran TV) istället för Video. Du ändrar alltså detta på TV:n, säger det bara för säkerhetens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 *host* TV-Tool *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) *host* TV-Tool *host* Han har ett Radeon-kort @GTA3 freak: Radeon-korten har visst support för färg. Använde TV-ut senast i helgen, "färgigt" var det @Burner: Här kanske du hittar nåt Redigerad 20 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Nu har ja kollat runt lite och alla med den här dator modellen som ja har har problem med det och man kan få de fixat på garantin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 *host* TV-Tool *host* Tillåt mig utbrista i hulkande skrockningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Min polare kopplade ihop TVn med datorn han har ett Geforce FX 5200! Var svart-vitt för han hade inte hittat hur man ändrade till färg, men efter ettt tag så letade vi och hittade färg vet inte vart vi ändra för det här var ett tag sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts