Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Topic talar klarspråk. Ja, spelet är lagligt köpt och har aldrig krånglat vid en installition, men nu gör den det. Jag tror filen ligger på mindre än 500 kb, och ligger på Vice City- "Play" Skivan. Skulle verkligen uppskatta om nån kunde lägga upp filen åt mig. (Please, jag ber er ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 på min skiva finns de bara en data3.cab.. laddar upp ändå.. kanske är dendata3.cab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Suck, det var inte den. Men i alla fall, det är när man byter skiva till playdisken, strax efter det så dyker det upp "Please insert the disk that contains data4.cab". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är löst nu.. I alla fall pillar med MTA men när jag tryckt connect ocg är connectad, och trycker på "start game" visar jag var exe filen finns, sen får jag ett fel att den inte kan hitta mta.scm i vice city/data. Kan nån snäll person lägga upp den please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Suck, det var inte den. Men i alla fall, det är när man byter skiva till playdisken, strax efter det så dyker det upp "Please insert the disk that contains data4.cab". Så gjorde det för mig med. Men installera det i brännar´n du funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts