heat Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 var är tårgasen på xbox versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Finns det nån tårgas på den versionen? I så fall är den nog bakom polisstationen nära Malibu Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nej det fins ej tårgas på xbox's vc jag har vc på box'n och har klarat ut det 2 gånger. Har bara haft det e 1 ½ månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det finns väll inte på pc versionen häller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) Det finns väll inte på pc versionen häller!? Nä det "fins" inte, men det FINS en MOD. och vad är det för mod. jo det är tårgas. fast den ersätter "eldflaska" (kan inte komma på namnet nu Hjärnsläpp ) Redigerad 22 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Nä det "fins" inte, men det FINS en MOD. och vad är det för mod. jo det är tårgas. fast den ersätter "eldflaska" (kan inte komma på namnet nu Hjärnsläpp ) molotov cocktail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 finns bara på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 finns bara på ps2 mm. Ok lite kort inlägg. jag kan tillägga med att modden till pc fins på : http://vicecitymods2005.tk/ Bild fins på "Enter" sidan och den laddas ner inne på 'Mods' för er som ej viste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 mm. Ok lite kort inlägg. jag kan tillägga med att modden till pc fins på : http://vicecitymods2005.tk/ Bild fins på "Enter" sidan och den laddas ner inne på 'Mods' för er som ej viste det Wow Alla gillar våra mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 MM. jag viste att det va någon här på forumet som hadde den sidan Hjälpte en kille osmvilla ha kameran också ;-) (off topic ) Jag kan skicka ett pm till dig sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 MM. jag viste att det va någon här på forumet som hadde den sidan Hjälpte en kille osmvilla ha kameran också ;-) (off topic ) Jag kan skicka ett pm till dig sen PM? Om vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 PM? Om vad?? Nu vet du Och. Ontopic fom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts