GTaJäGaReN Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Hur ändrar man däcken i Car Stat Editor? Jag fick gta3 igår kväll... Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 (redigerad) Hur ändrar man däcken i Car Stat Editor? Jag fick gta3 igår kväll... Nån som vet? du kan inte ändra däcken i CSE bara höja eller sänka bilen... däckstorleken (om det är det du menar) får du ändra i default (kanske felstavat) som lihher i gtaIII/data mappen... först står det bilens namn och sen en massa siffror i slutet av varje rad står det nummret som ändrar deckstorleken! (0.7 är vanligast) Redigerad 20 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jaha!! De va de jag fick de ifrån!! tackar så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts