_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 MM.. jag har 2st macar och skribordet behöver inte moddas för att det är så gudomligt. Älskar expòse funktionen så att alla fönster glider undan smidigt och kan falla ner i dockan. ( Där alla progs ligger) Sen att alla försöker kopiera allt mac gör är ju en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 MM.. jag har 2st macar och skribordet behöver inte moddas för att det är så gudomligt. Älskar expòse funktionen så att alla fönster glider undan smidigt och kan falla ner i dockan. ( Där alla progs ligger) Sen att alla försöker kopiera allt mac gör är ju en annan sak Själv har jag haft Mac i min barndom, använder det även aktivt på skolan... Jag älskar det! ---------------------- Iallafall - hur fixar man en sån där ObjectDock-meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det börjar bli offtopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts