makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har läst att många nämner firefox speciellt i skrivbords dump topicen men jag fattar inte vad det används det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är en webbläsare, som Internet Explorer fast med mer funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tackar. Då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 + de ska ha mindre säkerhets luckor än vad explorer har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den använder Netscapes motor/kärna, Gecko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är de bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är det någon här på forumet som upplevt spyware searchbars och liknande med Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är det någon här på forumet som upplevt spyware searchbars och liknande med Firefox? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan man ha vanliga explorer och firefox installerat samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan man ha vanliga explorer och firefox installerat samtidigt? Jupp, nemas problemas.(Har det själv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Stoppar Firefox pop-ups rutor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Stoppar Firefox pop-ups rutor? Yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ...firefox är vackrare! ------------------------------ Jag vill skaffa Macintosh, sexy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Mac? Bah, tanka ett Mac OS-skin istället Klicketiklock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Mac? Bah, tanka ett Mac OS-skin istället Klicketiklock Äh, isånnafall vill jag ha ett sånt här snyggt med en liten meny längst ner! Vet du vars det finns? Edit. Hittade!! Redigerad 17 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Om du fortfarande vill veta så kan jag en som heter ObjectDock och en annan som heter yzDock eller dylikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Om du fortfarande vill veta så kan jag en som heter ObjectDock och en annan som heter yzDock eller dylikt! Det s'ger mig ingenting, haha... Jag har nu installerat Macskiten, men det blir ingen s[n h'r snygg meny l'ngst ner som jag vill ha. Vet du hur man fixar det_ Som du ser 'r mitt internet lite fucked up g'llande visa bokst'ver och tecken, vet du hur man fixar det ocks[_ Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ObjectDock är den meny som syns nedan i denna screen: http://www.wayblur.com/archives/2003_10_18..._screenshot.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Nope Firefox, here I come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) ObjectDock är den meny som syns nedan i denna screen: http://www.wayblur.com/archives/2003_10_18..._screenshot.gif Ja det är en sån jag är ute efter! Kan du länka? Edit. Det är fucked up, hur gör man en sån där ObjextDoc eller vad du nu kallar den? Höhö... Redigerad 17 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts