Jump to content

volta med pcj 600

United
 Share

Recommended Posts

Det finns redan såna här trådar. Sen så försökte jag i 2 veckor för länge sen att hitta en mod som fixade att man kunde göra bakåtvolter med PCJ. Men det går inte, och det finns ingen mod som gör det heller.

Vissa har testat med BrokenMod(t.e.x jag), men den gör bara PCJ;en tyngre, man faller ändå av när man voltar. Dock så är det lite kul och åka på PCJ i full fart, och knuffa alla bilar ur vägen utan minsta vingling på PCJ;en. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns redan såna här trådar. Sen så försökte jag i 2 veckor för länge sen att hitta en mod som fixade att man kunde göra bakåtvolter med PCJ. Men det går inte, och det finns ingen mod som gör det heller.

Vissa har testat med BrokenMod(t.e.x jag), men den gör bara PCJ;en tyngre, man faller ändå av när man voltar. Dock så är det lite kul och åka på PCJ i full fart, och knuffa alla bilar ur vägen utan minsta vingling på PCJ;en. ;)

Finns visst mods som gör att man kan göra volter med mc i VC !

vet inte vad dom heter men titta på ^MeTaNoLiC^'s stunt filmer så ser du att han kan volta ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns visst mods som gör att man kan göra volter med mc i VC !

vet inte vad dom heter men titta på ^MeTaNoLiC^'s stunt filmer så ser du att han kan volta ! ;)

när han voltar kommer det eld eller hur .. för att hen exploderar när han voltar .. han kommer mot hoppet och briner lutar sej bak fram och voltar när det exploderar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de finns en mod.. tror att jag har den installerad.. ska leta... *letar*

tror att jag hitta den... den gör också massa annat skit.. en ambulans helikopter står parkerad utanför hotellet.. men den går inte att plocka upp patiencer med.. eller så går de.. minns inte.. också verkar de som att det kommer att flyga en polishelikopter efter dig helatiden.. utan att den skjuter...(den kommer inte alltid).. typ.. de och lite mer.. om de nu är den...

modden gör så att varje gång, men egentligen ska trilla av "moppen" så flyger man på igen... men behöver destutom bara klicka på en knapp så startar man på en pcj.. tror att man ska sikta och trycka på retur..

ajja.. här e den.. tar inget ansvar om ert VC cpar sig..

main.zip

Länk till kommentar
Dela på andra sidor