thotim Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu har Microsoft släppt den 10:onde utgåvan av Windows Media Player. Kan hämtas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har också den och men bara en fråga: när man trycker på prt sc var hamnar bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har också den och men bara en fråga: när man trycker på prt sc var hamnar bilden? När du trycker prt sc så måste du öppna paint --> redigera --> klistra in. Också hamnar bilden där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 När du trycker prt sc så måste du öppna paint --> redigera --> klistra in. Också hamnar bilden där Vilket format ska jag spara den i för bilden blir kass när jag har sparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vilket format ska jag spara den i för bilden blir kass när jag har sparat. Spara i PNG eller GIF för då blir inte färgerna konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag hade WMP10 förut, det är rätt fult Använder inte WMP i alla fall, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) Jag hade WMP10 förut, det är rätt fult Använder inte WMP i alla fall, men ändå. Redigerad 17 oktober, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 dum fråga kanske, men för säkerhetsskull innan jag fixar det! är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 dum fråga kanske, men för säkerhetsskull innan jag fixar det! är det gratis? Ja....!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Wow, det fattade man mycket av. Eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts