+Pine+ Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har sett att man får en bandana i england och usa om man förhandsbokar på game. Ebgames i usa fick man ett "hotell kort", en polsk internet affär fick tydligen 2 cd soundtracket. Någon som vet ngt om promogrejer här i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Haha, fan va fina grejer i USA då. SKulle vilja ha den där "bandannan". Den enda promon jag känner till är att man kan få det dör 99 kr om man byter in 2 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Klart det finns här också ... på webhallen har dom nåt "gangstpack" där man får en svart t-shirt med texten GTA SAN-ANDREAS tryckt stort och fint... sen kan man även köpa löst utan spelet vita tröjor med samma text på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vore ju grymt soft med en SA-bandana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har en SA-T-shirt, en SA-bandana, en SA-ölhållare, SA-ölbrickor, massa SA-klistermärken och snart en SA-keps. Har också hört att det finns SA-tärningar och det där hotellkortet (eller vad det är). Mycket krimskrams, och det lär komma mer Vad jag vet är det bara webhallen som kör med promo, i form av en t-shirt. Men den är väldigt dyr så jag vet inte om man kan kalla det promo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 personligen tycker jag: ju mer "krimskrams" desto bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det stämmer som Hultenius säger, om man ska kalla det promo-grejer borde man ju få det gratis. Vore väl ganska konstigt om man fick köpa John Kerry-klistermärken. Att betala för T-shirtar, klistermärken å dyl. är ju som att betala för att bli vandrande reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts