Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 har alltid saknat hastighetsmätare lite i gta spelen, det finns inte i något utav dem va? såg att det finns i gta advance, nån som vet ifall det kommer finnas i gta san andreas? kanske sett på nån bild, i nån film eller läst på nån hemsida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 De finns reda diskutioner om detta, sök i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 De finns reda diskutioner om detta, sök i stället. var? jag har sökt som en galning hastighet, fart, mätare, snabbt osv... hittar inget jag sökte endast i san andreas forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tyckte jag såg en bild eller nåt där man såg en hastighetsmätare men jag kan ha misstagit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Jag har också alltid velat ha en hastighetsmätare i ett GTA-spel. Eftersom det finns en höjdmätare i flygplanet så kanske det även finns en hastighetsmätare i bilarna. Det är väl bara att vänta och se antar jag. EDIT: Kom på att det inte har varit med nån hastighetsmätare i de in-game sekvenserna man har fått se. Redigerad 16 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoppas det finns, fast inte bara att det typ står 67 km/h, utan att det är en liten mätare som på MAFIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag måste bara säga att det inte är en hastighetsmätare utan en fartmätare man har i bilen eftersom hastighetsmätare är en vektor, d.v.s. den har fart och riktning. Så om det var en hastighetsmätare skulle den visa ett negativt värde när man kör tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag måste bara säga att det inte är en hastighetsmätare utan en fartmätare man har i bilen eftersom hastighetsmätare är en vektor, d.v.s. den har fart och riktning. Så om det var en hastighetsmätare skulle den visa ett negativt värde när man kör tillbaks. Du har läst fysik, det märks. Det är sant, det du säger, men å andra sidan använder man begreppet "hastighetsmätare" i vardagsspråk. Ungefär samma sak som att folk säger vikt, istället för tyngd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Du har läst fysik, det märks. Det är sant, det du säger, men å andra sidan använder man begreppet "hastighetsmätare" i vardagsspråk. Ungefär samma sak som att folk säger vikt, istället för tyngd. Ja, precis... jag går natur och brukar märka ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tyckte jag såg en bild eller nåt där man såg en hastighetsmätare men jag kan ha misstagit mig. länk?? skulle vilja se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 länk?? skulle vilja se den Lägg märke till att jag TYCKTE se en eller läste jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 har alltid saknat hastighetsmätare lite i gta spelen, det finns inte i något utav dem va? såg att det finns i gta advance, nån som vet ifall det kommer finnas i gta san andreas? kanske sett på nån bild, i nån film eller läst på nån hemsida?? Det finns en mod till VC så man får en hastighetsmätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ja, precis... jag går natur och brukar märka ord Offtopic: Är inne på fysik B nu, tycker det är fett intressant. Fysik blir bara mer och mer intressant ju mer man läser. Det som verkligen suger är kemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Jag måste bara säga att det inte är en hastighetsmätare utan en fartmätare man har i bilen eftersom hastighetsmätare är en vektor, d.v.s. den har fart och riktning. Så om det var en hastighetsmätare skulle den visa ett negativt värde när man kör tillbaks. när man kör bil så har ens fart alltid en riktning och blir alltså en "hastighet". Försök köra en bil utan riktning. Att inte negativ hastighet visas beror ju helt enkelt på att mätaren bara går ifrån tex 0 - 250 jag har också läst fysik b, går på universitet nu är läser till civilingenjör... Redigerad 16 oktober, 2004 av Nasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lägg märke till att jag TYCKTE se en eller läste jag det. o då frågade ja om du kunde länka...... lägg märke till att ja FRÅGADE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts