tymmy #1 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hur gör man dummys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 snäla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag quotar StellHell: Gör så här: 1. gör klar din bil till 100% 2. "klipp isär" alla delar som dörrar, huv m.m 3. exportera bilen isärklippt som en dff fil 4. Välj ut bilen du vill ersätta(den ska hällst ha lika många dörrar som din egna bil) 5. Importera VC bilen 6. Importera din bil 7. Ta bort alla delar från VC bilen men spara alla dummys 8. Sätt ut dummysen var du vill ha dom(är lite pilligt) 9. Sen så måste du fixa i hiarki-trädet, det är en annan historia och det är långt kvar tills du är där så det får du fråga då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag quotar StellHell: hur klipper man i sär delarna då ??? gärna en liten bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Använt select-->single och "selecta" de facena som ska vara på delen och sen create-->objects-->detach och tryck på någon av de markerade facen. Jag är inte så bra på att förklara, men hoppas det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 VI HAR GORT OM BILICTAN ORGINAL BIL. MEN DÖRARNA GÅR IN I MOTOR HUVEN. DET BLIR BARA ETT STORT HJUL I MITTEN AV BILEN. GÅR FRAMÅT MEN KAN INTE SVENGA. TROR DET VA ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts