stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har letat efter en blueprint på en fiat punto men har bara hittat en fast man ser inte taket på den. Finns det någon här på forumet som vet vart det finns en komplett blueprint av en fiat punto eller har en? Ja! Jag har googlat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) http://www.fiat.web.tr/ev/images/news/id37_05.jpg Det är dom jag hittade Redigerad 16 oktober, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 haha copstar najs som fan! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Kan någon klippa den här åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ÄR DET INGEN SOM KAN KLIPPA DEN?! sry för caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jodå, men du ska ändra den till en bmp 24bitars fil i paint sen. Men här kommer den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vad är det som kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) ............. Redigerad 16 oktober, 2004 av Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vafan? Jaha jag var tvungen att ha jpg format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) jag jänner mig ovanligt trevlig ikväll Edit: opps... glömde filen Eftersom_sag__r_s__hj_vla_trevlig.zip Redigerad 16 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Tack så mycket Buzz... jävligt schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Du måste ändå förstora bilderna så dom har exakt samma mått + att dom ska vara kvadratiska. Men om du använder bilden jag fixade så behöver du bara flytta runt bakgrunden i Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts