soup Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Man lämnar in sina två spel, får ett kvitto, och går sedan ner till Trad med kvittot den 29:e för att få spelet för 99:- EB GRYMT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 JAG skulle byta in mitt NYA Terminator 3 ROTM och The Getaway dom svarade: -Emmm... Jaaaa... Dom här spelen är för gammla -För gammla? jag köpte dom förra väckan! -Emmm... Jaaaa... Jag ska kolla med blablabla så det slutade med att jag fick lämna in mitt VC o köpa ett skitspel av dom fö 175 spänn Konstigt... jag lämmnade in Tiger Woods PGA tour 2003 och nåt boxing spel från ea och dom tog imot båda... dom var lite tveksamma till tiger woods spelet men dom tog imot det... och dom spelen hade jag hittat i lagret på min pappas jobb så jag tjäna några kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Har bytt in sammanlagt 4 spel nu pga av att jag har bokat 2 st kopior av SA. Dessa spel var Driv3r, THUG, Tony Hawk 3, NHL 2003. Har inte varit några problem överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Varför vill du har två exemplar om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Ena spelet ska bli en försenad födelsedags present till en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag får köpa det för 49kr för ja har ett gammalt presentkort på 50kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ja har nyss fått ett kvitto från EB Games att köpa det för 99kr, har bytit 2 barnsliga spel som ja köpte förra året. Sonic Heroes 549kr för 275 förlorade hälften. Ape Escape 2 för 350 för 275 , det var ändå smart affär. Har ja gjort rätt tycker ni!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag får köpa det för 49kr för ja har ett gammalt presentkort på 50kr Lyllo FFS...!!! @soup Lägg inte upp bilder i onödan, fixa en bild som signatur ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Jag ska också göra så.... ...för det finns ju bara förbdelar eftersom man både får det billigare och man får det garanterat den 29 också! Dessutom kan jag gå och hämta det efter skolan på fredan och spela det heeeela höstlovet... Redigerad 18 oktober, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag ska nog avboka på cdon för nu har jag chansen att spara pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är klart man lägger ut mer pengar på den man älskar än 99kr . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag bytte in dave mirra bmx och mech assult. det ena köpte jag begagnat för 150 kronor och det andra köpte jag nytt för 100 kronor bägge var till x-box... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 jag bokade mitt ex idag nere på eb games, dom var lite tveksamma på att ta emot Ridge Racer V, för att han trodde de hade för många såna, men crazy taxi gick utan problem.. men rrv tog dom emot sen iaf.. huh blev lite skraj iaf okej det hhär inlägget blev knas men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 har avbokat på cdon och bokat på EB games idag bytte in Medal Of Honour: Frontline och det nyare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) ska nog byta in två av mina 46 game cube spel och köpa SA hos EB games Redigerad 19 oktober, 2004 av Matte.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Jag har 100 spänn och jag funderar på att byta ut något av dessa spelen: Ty the tasmanian tiger (skitgammalt), Final Fantasy X2 (rätt nytt) och FIFA 2004 (som min kompis lånade och pajade och köpte ett nytt åt mig)... men jag vet inte vilket jag ska välja bort ..... SNÄLLA HJÄLP MIG :'(! Redigerad 19 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 ska nog byta in två av mina 46 game cube spel och köpa SA hos EB games 46 !?? huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vet någon om t.ex kan byta in ett antal spel och få ett ps2 hoss eb games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 vet någon om t.ex kan byta in ett antal spel och få ett ps2 hoss eb games? Nä men om du köper 4 begangnade spel på EB får du köpa ett ps2 för 699:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Det är klart man lägger ut mer pengar på den man älskar än 99kr . Sägerr detsamma! Plus att jag aldrig köper skitspel så jag har inga spel jag tycker är värda att byta ut... Matte.90: galet!!! Själv har jag typ 5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts