makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 de står att man får ett kvitto när man bytt in sina 2 spel. kvittot ska man sedan visa vid köp av gta san andreas på release dagen. Kan man inte byta in spelen sammtidigt som man köper gta? Det borde inte göra någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Tradition har ju inte obegränsat antal exemplar. Lika bra att förhandsboka. Redigerad 16 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 var bor du? finns ju 3 stycken i malmö Group: Member Member No.: 6 144 Joined: 4-September 04 Alla mina spel är i nyskick och vill bli av med många de men tråkigt nog så ligger närmsta EBgames i Köpenhamn. var bor du i skogen eller ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Om ja går till Eb games på release dagen med 2 spel , kommer de att byta direkt ,eller måste de bestämma först. De e nästan helt nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Om ja går till Eb games på release dagen med 2 spel , kommer de att byta direkt ,eller måste de bestämma först. De e nästan helt nya. hmm, hade du tänkt ha den där bilden som signatur? Om du ska ha det, förminska den gärna, den är väldigt stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag gick o sålde mina spel .min kompis gick ditt med sina repigaste spel, dom öppna inte fodralet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Dem tar in alla spel, men dem ska vara i nästan nyskick. det kan jag säga att dom inte gör JAG skulle byta in mitt NYA Terminator 3 ROTM och The Getaway dom svarade: -Emmm... Jaaaa... Dom här spelen är för gammla -För gammla? jag köpte dom förra väckan! -Emmm... Jaaaa... Jag ska kolla med blablabla så det slutade med att jag fick lämna in mitt VC o köpa ett skitspel av dom fö 175 spänn Redigerad 16 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) det kan jag säga att dom inte gör JAG skulle byta in mitt NYA Terminator 3 ROTM och The Getaway dom svarade: -Emmm... Jaaaa... Dom här spelen är för gammla -För gammla? jag köpte dom förra väckan! -Emmm... Jaaaa... Jag ska kolla med blablabla så det slutade med att jag fick lämna in mitt VC o köpa ett skitspel av dom fö 175 spänn det kanske är för att de spelen inte säljer längre. Redigerad 16 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det får bli å förhandsboka (eller vara där jävligt tidigt) SA på Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 arå hade de problemet förut de va lasern men de e bara köpa nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lättast är ju att stämma jäklarna...Det står inte något om att dom måste vara "nya" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 arå hade de problemet förut de va lasern men de e bara köpa nytt Vadå var personalen på EB beväpnade eller? Som tur behöver inte jag göra det än men det skulle va bra å få det *host*chippat*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Vadå var personalen på EB beväpnade eller? Hehe, kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hum, jag har ju mitt The Getaway som jag inte spelar mer. Sedan blir det nog att köpa ett spel av dem för en billig penning, men jag lär nog tjäna på det ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Se till att det går att byta in bara. Torsk om du köper det och det visar sig vara exkluderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Givetvis, lite vett har man väl innanför pannbenet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Dom tar in alla : Xbox , PS2 och GC spel Inte om man lyssnar på den här liraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Man lämnar in sina två spel, får ett kvitto, och går sedan ner till Trad med kvittot den 29:e för att få spelet för 99:- EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 hah rofl, dem tog in Conflict: Desert Storm och Fantavision, två skitspel som är asgamla när jag köpte FFX-2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag bytte in mina gamla GameCube-spel. Pikmin och Wave Race:Blue Storm Köpte Wave-race för 199kr och Pikmin för 399kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts