TheDennis Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Har förhandsbokat det på EB Games, får det för 99:- den 29 ocktober! Men fan mitt Ps2 e helt %##"!&=**%, det står: read disc error! Nån med samma problem? LÄNGTAR TILL 29:de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ganska onödig tråd men det va väll kul för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) 99kr!? de tror jag inte på måste kolla... Edit : HAHAHAHAHA! LOL om du byter in två konsol spel så får du köpa de för 99kr loool! Redigerad 16 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) sooft bara å dra till nån fyndlåda och köpa 2 st ps2 spel för 99kr styck eller nåt... så får man san andreas för 300 kr edit: kanske inte säkert att de tar emot vilka spel som helst dock Redigerad 16 oktober, 2004 av Nasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 tack för tipset... nu har jag också fixat det för 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ja har också fixat det den 29 tar ja ledigt från skol ner dit å köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Precis vart på Tradition (hör till Ebgames) bokade de, får de också för 99kr, helt sjuka spel sålde ja in, ett för 300 kr o ett för 100, så då får man ju sa för 500, asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Någon som har en lista på vilka spel de tar emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Skulle nog byta min lille brorsas Sonic Heroes, och FIFA 2004 mot GTA San andreas. Tar de emot sånna spel ? För att det är onödigt att ha barnsliga spel, så får ja mitt bästa spel för 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Dem tar in alla spel, men dem ska vara i nästan nyskick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Dom tar in alla : Xbox , PS2 och GC spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Alla mina spel är i nyskick och vill bli av med många de men tråkigt nog så ligger närmsta EBgames i Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Alla mina spel är i nyskick och vill bli av med många de men tråkigt nog så ligger närmsta EBgames i Köpenhamn. var bor du? finns ju 3 stycken i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bor en bit från helsingborg så närmsta är att åka över sundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Undra hur mycket EB/Tradition går back på detta Det är ju ett ganska schysst erbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är du säker på att det kostar 99:- och inte 250:- som alla andra spel kostar när man lämnar in 2 andra...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är du säker på att det kostar 99:- och inte 250:- som alla andra spel kostar när man lämnar in 2 andra...? Nepp det kostar 99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Dom tar in alla : Xbox , PS2 och GC spel Dem tar inte alls in alla spel. Det stod ju fan i annonsen att vissa spel var exkluderade, kan du inte läsa eller? Redigerad 16 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Undra hur mycket EB/Tradition går back på detta Det är ju ett ganska schysst erbjudande. Det är ju en kampanj som Tradition har. Jag tror inte att dem har så dåliga försäljningskonsulter att dem går back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 de står att man får ett kvitto när man bytt in sina 2 spel. kvittot ska man sedan visa vid köp av gta san andreas på release dagen. Kan man inte byta in spelen sammtidigt som man köper gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts