calle1 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Jag har nu laddat hem en cykel å fixat den lite snyggare å bättre.. å nu skulle jag vilja ha lite passande ljud.. har redan några.. men hur man lägger in dom fattar jag inte? Redigerad 16 oktober, 2004 av calle1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag och min bror har också testat det. Men om du kollar på spelskivan (tror jag att det är) så finns redan alla ljud där. Så du får nog kopiera hela den skivan till hårddiskan och sen ersätter du bara de ljuden du har. Sen bränner du bara de filerna så att det blir precis som spelskivan. (Fattar du?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle1 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) nej .. men ja har crack .. [edit] nu hitta jag.. gta3 audio editor.. Redigerad 16 oktober, 2004 av calle1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det finns ett program som heter gta3audio eller liknande. Varsågod:gta3audio.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 nej .. men ja har crack .. [edit] nu hitta jag.. gta3 audio editor.. du kanske ska efitera bort ordet "crack" eftersom det är stäränilegen flrbjudet att konversera om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tompan Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 du kanske ska efitera bort ordet "crack" eftersom det är stäränilegen flrbjudet att konversera om sånt varför? cracks är inte olagliga! det är bara tillägsprogram som gör så att du inte behöver använda skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 varför? cracks är inte olagliga! det är bara tillägsprogram som gör så att du inte behöver använda skivan jag är VÄLDIGT säker på att R* sade att det är otroligt väldigt mycket förbkudet att tex cracka gta 3/VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrBubbleMan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Cracks är inte olagliga om man äger ett original av spelet. Om man har det så är det hur lagligt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vad jag vet så e all ändring i .exe filen olaglig... men jag kanske har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts