Solid_X Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 min favorit är westcoast kanalen! men dom har ju typ en kanal me musik som backstreet boys typ fy fan men kommer lysnna på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bäst var: Playback K-DST Radio:X Radio Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bäst tyckte jag var: K-DST, Radio:X och SF-UR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bäst tyckte jag var: K-DST, Radio:X och SF-UR Vi har samma smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det går fan knappt att lyssna på en radio station ,man får kramp av att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vad hade bilden med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vad hade bilden med detta att göra? lol. en bra fråga , tog fel bild hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Radio:X heter alltså favoritkanalen i SA, då vet man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 känner för å sticka ut lite, K-Jah i stan, K-Rose ute på landet =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Radio:X heter alltså favoritkanalen i SA, då vet man det Håller med till 100%!. Den och K-DST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts