Mr. Skoglund Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag vet inte om det är nytt, för jag har inte hållit mig uppdaterad den senaste tiden. Men rockstar har på sin hemsida släppt en radiospelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 IGN har också släppt en artikel om radion och några nya bilder, IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 haha radion är ju helt klockren hörde att det var nån som ville ha med rage agains the machine och ni kommer inte bli besvikna. faaan va nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 de blir ju till att lyssna på K-Rose ute på landsbygden =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Vill nog inte veta för mycket om musiken, vill ha den som en liten överraskning när jag spelar edit: var inne och kollade in radiospelaren som Mr. Skoglund berättade om, på samma sida som den finns står det att vi kan räkna med en uppdatering på måndag, tänkte bara, dom kanske uppdaterar mer än bara musiken då? Redigerad 16 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 aa men man får inte direkt höra så mycket, bara ett litet smakprov. Inte direkt de 90 minuter som är utlovade om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 kul att låten "Slick Rick - Childrens Story" ska vara med en annan kul sak är ju "where back on radio X, I'm sage and yes that is my real name. And if ju don't belive it you can go and fuck yourself" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 2 Pac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det funkar jhu inte att lyssna :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nej ursäkta , det funkade visst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bara undra hur radiosystemet kommer funka i spelet. Ändra bas och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bara undra hur radiosystemet kommer funka i spelet. Ändra bas och sånt. Tvivlar jag på, tror nog snarare att det kommer vara som tidigare och att dom gjorde radion sådär på officella som en cool grej... Men har hört att en del bilars radio kan vara trasiga och att CJ då ska sitta och nynna på nån låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tvivlar jag på, tror nog snarare att det kommer vara som tidigare och att dom gjorde radion sådär på officella som en cool grej... Men har hört att en del bilars radio kan vara trasiga och att CJ då ska sitta och nynna på nån låt... Haha...Vore kul att höra CJ nynna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag har läst att man kan ändra bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Ooh, vad sköna radior! Bounce FM, Playback, Radio Los Santos, K-Jah, SF-UR etc... "Tyst min mun, tyst så ska du få socker". Redigerad 16 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 k-jah är ju me på 3an sköna radiokanalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Har redan tre favoriter : 1. K-DST "The Dust" plays non-stop classic rock and roll. 2. Radio:X, The home of Modern Rock. 3. SF-UR, Quality house music. Har ni några favoriter ännu? Har ni lagt märke till att OG Loc presenterar DJ:n på "Radio Los Santos"? Redigerad 16 oktober, 2004 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hur lyssnar man? Jag väljer en radiostation och trycker på Play, men inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Man får testa sig fram för jag hade samma problem men efter några försök hände det saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hur lyssnar man? Jag väljer en radiostation och trycker på Play, men inget händer. Om det inte funkar och radiokanalen har laddat klart, tryck på stop och sen play igen, då brukar det funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts