Jump to content

Det närmar sig:p

skaeG
 Share

Recommended Posts

Vi stackare som inte har PS2 får ju vänta 6 månader så vi har ju skitlång tid kvar............................... :wub:

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE! (skojja)

Men om jag vore nån av er som inte har PS2 så skulle jag köpa ett PS2!

EDIT: det kommer ju (förmodligen) en uppdatering på den officiela SA sidan nu i helgen då lär det ju komma lite ny info och nya topics.

Redigerad av Plutonium_Man_91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eh? helt tvärtom hela forumet överflödas med nya (minst 60% onödiga) topics.

en sak tänkte jag när jag läste vad "Rockaway" skrev va att jag tror att så väl folk kommer skaffa san andreas kommer vi få asmånga onödiga topics som t.ex.

- "fan va härlig landsbygden är. har ni sett det där trädet som ser ut som en penis"

okej ´kanske lite överdrivet men iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en sak tänkte jag när jag läste vad "Rockaway" skrev va att jag tror att så väl folk kommer skaffa san andreas kommer vi få asmånga onödiga topics som t.ex.

- "fan va härlig landsbygden är. har ni sett det där trädet som ser ut som en penis"

okej ´kanske lite överdrivet men iaf..

mjo du har säkert rätt, kommer säkert komma massor med onödiga inlägg från folk som typ taget ett screenshot (typ med digitalkamera =P) nä men iaf när det kommer till pc, på typ saker alla har sett om vad som finns blabla..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mjo du har säkert rätt, kommer säkert komma massor med onödiga inlägg från folk som typ taget ett screenshot (typ med digitalkamera =P) nä men iaf när det kommer till pc, på typ saker alla har sett om vad som finns blabla..

Jag lovar dig/er att jag inte kommer att göra något sådant...

Har ni en person mindre att oroa er över ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor