skaeG Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu närmar det sig till den 29e okt. Nu finns det liksom inte så mcyket och snacka om ... Det har jag märkt, Inga för det finns inte så "stora" nyheter och inte så många nya topics:p nu är det bara vänta tills det roliga kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vi stackare som inte har PS2 får ju vänta 6 månader så vi har ju skitlång tid kvar............................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Vi stackare som inte har PS2 får ju vänta 6 månader så vi har ju skitlång tid kvar............................... HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE! (skojja) Men om jag vore nån av er som inte har PS2 så skulle jag köpa ett PS2! EDIT: det kommer ju (förmodligen) en uppdatering på den officiela SA sidan nu i helgen då lär det ju komma lite ny info och nya topics. Redigerad 16 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 inte för att förstöra glädjen men de visste ja innan denna topic kom men eftersom de e så kort tid kvar så......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 inte för att förstöra glädjen men de visste ja innan denna topic kom men eftersom de e så kort tid kvar så......... öhhh ja, och? do kanske inte visste det var därför jag skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ...och inte så många nya topics eh? helt tvärtom hela forumet överflödas med nya (minst 60% onödiga) topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Haha jag har inte heller ett PS2 men har en polare som inte använder sitt så han lånar ut det till mig typ hur länge jag vill! Så det blir inget vänta 6 månader för mig inte... Vill bara säga en sak till: DÖD ÅT SONY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 eh? helt tvärtom hela forumet överflödas med nya (minst 60% onödiga) topics. en sak tänkte jag när jag läste vad "Rockaway" skrev va att jag tror att så väl folk kommer skaffa san andreas kommer vi få asmånga onödiga topics som t.ex. - "fan va härlig landsbygden är. har ni sett det där trädet som ser ut som en penis" okej ´kanske lite överdrivet men iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 en sak tänkte jag när jag läste vad "Rockaway" skrev va att jag tror att så väl folk kommer skaffa san andreas kommer vi få asmånga onödiga topics som t.ex. - "fan va härlig landsbygden är. har ni sett det där trädet som ser ut som en penis" okej ´kanske lite överdrivet men iaf.. mjo du har säkert rätt, kommer säkert komma massor med onödiga inlägg från folk som typ taget ett screenshot (typ med digitalkamera =P) nä men iaf när det kommer till pc, på typ saker alla har sett om vad som finns blabla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 mjo du har säkert rätt, kommer säkert komma massor med onödiga inlägg från folk som typ taget ett screenshot (typ med digitalkamera =P) nä men iaf när det kommer till pc, på typ saker alla har sett om vad som finns blabla.. Jag lovar dig/er att jag inte kommer att göra något sådant... Har ni en person mindre att oroa er över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag lovar dig/er att jag inte kommer att göra något sådant... Har ni en person mindre att oroa er över haha nej nej dig oroar jag mig inte för.. om jags ka vara ärlig så är det mest dom med "91" i slutet av sin mail.. (AY! jag menar förstås inte alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är vi 89:or man kan lita på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) öhhh ja, och? do kanske inte visste det var därför jag skrev! men oj oj oj...... tror du inte att alla på ett gtaforum vet att de nya gta-liret kommer snart THINK THINK THINK edit: think a little more Redigerad 16 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hihi.. altså det kommer väl ut till PC? eftersom.. nej inget ville bara veta ska nog köpa...köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts