epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag längtar verkligen efter att få skära i koögon. Du har förstört min NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag längtar verkligen efter att få skära i koögon. Du har förstört min NO. Det är inte så roligt som det låter. Fingrarna luktar fisk (LoL) och allt .. det bara ploppar ut vätska från Främre ögonkammaren .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är inte så roligt som det låter. Fingrarna luktar fisk (LoL) och allt .. det bara ploppar ut vätska från Främre ögonkammaren .. Jag var inte seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag skulle göra det på biologin men vi fick inte tag på några ögon :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag var inte seriös. Inte jag heller .. *Ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts