pKz Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Tja .. Gissa vad vi fick göra idag på BI. SKÄRA I KOÖGON fyfan .. jävla äckligt var det .. vi skulle ta ut blinda fläcken och allt. Och det ser inte ut som man tror, att det sticker ut som ett "D" utan det hängde. och när vi vände på det så ramlade värsta svarta geggan ut ur det .. WHaahahaha .. och jag åt tacos nyss .. m0g1 .. Byee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det där gjorde jag också.. var väl i början av 8:an, kanske 7:an. 2-3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ok nice Kan inte tänka att ett djur har sett med det där ... Världens är jävligt krånglig .. All Hail God! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 De va frivilligt för min klass, om man ville gå på lektion och göra det eller ej, typ 3 år sen. Kan inte förställa mig att de va många där när valet står mellan att skära koöga eller va ledig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag har disikerat en kanin på min högskoleprao i nian, det var liite roligare skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag tålde de inte... var inne i klass rummet hela tiden men kunde inte skära/kolla på de... såg ju så in i helvet äkligt ut... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Skärde i bläckfisk i 7an! Lukta ju skit äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tänkte bara säga att det är olagligt att skära i just koögon, det är EU som har bestämt det pga att galna ko-sjukan inte är riktigt borta än. Vi fick därför skära i grisögon.. Och man är en fjolla om man kolar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 varför ska man skära i ko/gris ögon? VI har inte gjort nåt såt på vår biologi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Skära i koögon kommar jag ihåg att man gjorde i 7an, det var ju skitkul Speciellt eftersom ingen av tjejerna ens vågade peta på ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte lite lol vi fick alldrig skära i något djur på biologin. bar se på dem i en bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vi får aldrig göra sånt på den skolan jag går på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 vi får inte heller göra sånt.. men jag skulle nog spy eller nåt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vi skärde i räkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 haha, min lärare gjorde också lung grejen men lungan var punkterad Koögon var ju skoj ju, men fan vad alla tjejer whinade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 varför ska man skära i ko/gris ögon? VI har inte gjort nåt såt på vår biologi 1.För att koögonen liknar människornas ögon mest. 2.För vi håller på med synen på bilogin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vi skärde i räkor låter ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte Mmm... Påpeka det när man äter med familjen/polare på nån resturang och woala så har man fått deras mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts