Jump to content

Biologin

pKz
 Share

Recommended Posts

Tja ..

Gissa vad vi fick göra idag på BI.

SKÄRA I KOÖGON :wub:

fyfan .. jävla äckligt var det .. vi skulle ta ut blinda fläcken och allt.

Och det ser inte ut som man tror, att det sticker ut som ett "D" utan det hängde.

och när vi vände på det så ramlade värsta svarta geggan ut ur det .. WHaahahaha .. och jag åt tacos nyss .. m0g1 ..

Byee :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure :wub: Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure :wub: Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte -_-

Nice :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det är inte bara för galna kosjukan utan även för att koögon kan innehålla en viss syra som inte är så trevlig. Själv fick man skära i grodor, kohjärna och konjure ;) Min lärare stoppade dessutom munnen emot en luftväg till en kolunga och blåste upp den, sen sprutade det upp en massa skit på honom när han släppte :lol:

Mmm... Påpeka det när man äter med familjen/polare på nån resturang och woala så har man fått deras mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor