Marquis Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 eller vad tycker ni? jag har ju GTA2 hemladdat från freelaoder men jag vill ha GTA1 ocg GTA London med. Och om jag ska det. Måste man ominstallera GTA2 om man vill ha det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag har beställt boxen, skivorna man spelar på nu kommer ju inte hålla i all evighet och då är det bra om man har en extra uppsättning av GTA-serien. Det finns redan en topic om samlarboxen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 oops, sorry, och tror jag ska köpa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 gör det du så har du hela GTA serien...(Om du har VC och GTA III) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag kanske köper ett till exemplar av samlarboxen som jag låter bli att öppna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hehe men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hehe men varför??? Kan bli värdefullt i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 ok, så du samlar på saker som kan bli värdefulla i framtiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 (redigerad) Bra ide Arvid ska ha det inlåst då! så ingen tar det...! inte en fett fläck på det... man måste ta med handskar för att få röra vid det.. Redigerad 19 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 oj, där har vi en till konstkännare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Total GTA kostar bara 129:- så varför inte klippa till, det är så lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Man borde kanske köpa tre ex. ett som man spelar nu, ett som man spelar i framtiden och ett som man aldrig öppnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Man borde kanske köpa tre ex. ett som man spelar nu, ett som man spelar i framtiden och ett som man aldrig öppnar. Eller säljer på Ebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 arvid, är inte det lite bortslösade pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 nenene Han kanske får 1miljon i framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 nja, det där me att köpa en som man spelar nu en sen och en som man aldrig öppnar, verkar va lite onödigt eller hur? man köper ett och sen bränner man av orginalskivorna och spelar på dom brända i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts