Vice-Nasty Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Varit många diskutioner om att ny info ska komma imorgon så vi har hela kartan. Detta har snackats mycket om på många forum och jag undrar om just du tror vi får veta något imorgon! Vote : Imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Skulle rösta imorgon-söndag men råka ta fel sorry. Vote: imorgon - söndag Vote som blev fel: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tror faktiskt inte att det kommer nån ny info om lv....iaf inte för mejjP ska inte kolla har ja bestämmt mejj för..........om de kommer en trailer så kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tror att det kommer en uppdatering nästa helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 de e lördar imorn, fö det är 23 min kvar tills midnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 VOTE: Imorgon - Söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Nu är det iaf lördag och det har ännu ikke kommit :'( men det kanske kommer senare får man hjoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är fortförande ingen uppdatering skedd är det någon som vet när det kommer , eller iaf tror ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag tror den kommer i natt, alltså söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Man kan bara hoppas på att den kommer i midnatt, annars är det troligtvis nästa vecka med tanke på att det är ungefär 9 dagar kvar tills GTA:SA släpps. Så antingen till midnatt, eller så blir det till 100% nästa helg. Förrsten jobbar Rockstar på helger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det kommer säkert kl. 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 förrsten jobbar Rockstar på helger ? japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vi vet ju att det förmodligen kommer att bli en uppdatering på soundtrack avdelningen på måndag så man kan ju hoppas på att dom tar och uppdaterar las venturas samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hoppas på inatt jag blir vaken iaf o tittar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Om det kommer inatt kommer det bli en enorm trafik på den oficiella sidan så den blir otroligt seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Like if i care jag ska kika iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Verkar inte komma någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Nej, tyvärr inte. Blir väl nästa helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Eller på måndag när soundtrackuppdateringen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kanske det. Men de tidigare uppdateringarna har skett vid den här tiden (natten mellan lördag/söndag (lokal tid)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts