berit Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag skaffade nyss Scarface på dvd, man ser verkligen att VC är baserad på den den är verkligen hur grym som helst nån annan som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ja, den är i sanning ett mästerverk. Känn dig glad över att du sett en sådan film, du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Hmm onödig topic EDIT: Ja den är bra. EDIT2: jag tog bort min report. Redigerad 15 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hrrm, jag har sett filmen ett antal gånger. Alltid lika bra. Ja, det är ett mästerverk. Men det är ju old news. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Aldrig sett den faktiskt. Får nog göra det i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 när jag skrev det här antog jag att folk redan skrivit om den 100 ggr men jag var bara tvungen att uttrycka dess "brahet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts