Jump to content

kusligt..

jojon_5
 Share

Recommended Posts

Ibland när jag gör nånting (ser en vy över nåt lanskap eller hör nån säger nånting) så känns det som jag redan har hört det/sett det aldeles nyligen. Lite svårt att förklara. Men just dom stunderna känns konstiga.

On Topic: Men eftersom att kartan fanns så kommer ju hela Las Venturra komma snart på sidan, varför skulle man annars ha med den i sidan i huvud taget?

ÅHH EXAKT så känner jag ibland :wub: det är lite mystiskt , vi kanske har vart med om det i ett tidagare liv kanske :wub: hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det händer nästan alla människor, och jag vet varför, det är därför att ena hjärnhalvan ligger lite efter den andra ibland, det är därför att det känns som om man har sett/hört någonting innan :lol:

Nej nej, det där är bara vad dom vill att du ska tro. Egentligen är Deja vu när dom ändrar i programmet, alltså i The Matrix ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hände nåt riktigt kusligt för ungefär två veckor sedan.

Jag vaknade helt klarvaken, å tänkte på san fierro, så jag tänkte ä va fan. Jag drog på burken å gissa vad, san fierro kartan hade precis kommit på den officiella gta sidan.

jag har inte tänkt så mycket på det här förren nu.

Det där har hänt många folk ;), Ganska läskigt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor