JoinAS Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ibland när jag gör nånting (ser en vy över nåt lanskap eller hör nån säger nånting) så känns det som jag redan har hört det/sett det aldeles nyligen. Lite svårt att förklara. Men just dom stunderna känns konstiga. On Topic: Men eftersom att kartan fanns så kommer ju hela Las Venturra komma snart på sidan, varför skulle man annars ha med den i sidan i huvud taget? ÅHH EXAKT så känner jag ibland det är lite mystiskt , vi kanske har vart med om det i ett tidagare liv kanske hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 det händer nästan alla människor, och jag vet varför, det är därför att ena hjärnhalvan ligger lite efter den andra ibland, det är därför att det känns som om man har sett/hört någonting innan Nej nej, det där är bara vad dom vill att du ska tro. Egentligen är Deja vu när dom ändrar i programmet, alltså i The Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ÅHH EXAKT så känner jag ibland det är lite mystiskt , vi kanske har vart med om det i ett tidagare liv kanske hehe Det heter deja vu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snake_bite Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det hände nåt riktigt kusligt för ungefär två veckor sedan. Jag vaknade helt klarvaken, å tänkte på san fierro, så jag tänkte ä va fan. Jag drog på burken å gissa vad, san fierro kartan hade precis kommit på den officiella gta sidan. jag har inte tänkt så mycket på det här förren nu. Det där har hänt många folk , Ganska läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tja, jag vaknade idag och aa kom ihåg att jag hade drömt om SA och att det var snö och grejer på en tid av året alltså det var olika årstider och sånt, San Fierro var jätte stort och då menar jag stort, jag var på flygplatsen och skulle sno en DC-3 med mera, sen kommer jag inte ihåg mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ja inte fan lever vi på? Nej men hella meningen som han skrev blev ju fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts