jojon_5 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det hände nåt riktigt kusligt för ungefär två veckor sedan. Jag vaknade helt klarvaken, å tänkte på san fierro, så jag tänkte ä va fan. Jag drog på burken å gissa vad, san fierro kartan hade precis kommit på den officiella gta sidan. jag har inte tänkt så mycket på det här förren nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Vi ringer Det OkändA Edit:Detta är min hundrade post Redigerad 15 oktober, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 OMG must be magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Din hjärna kanske spelade dig ett spratt LoL det är ju som att säga att jag tänker på Film och så går jag in på filmdelta.com fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vi lever i märklig värld, gör vi inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vi lever i märklig värld, gör vi inte? Emm hur kan man leva I märklig värld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Emm hur kan man leva I märklig värld? Ja inte fan lever vi på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) de va väll inte konstigt... fö typ ett halvår sen bestämde jag mig för att ringa upp en dagiskambrat (som jag inte hadde träffat sen dagis, men vi va trp bästisar då). Så jag tog fram telefonkatalogen, hittade hans pappas namn, lyfte luren o skulle just slå in numret när jag hörde en röst i luren: -Halå? gissa vem det var!? Redigerad 15 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 de va väll inte konstigt... fö typ ett halvår sen bestämde jag mig för att ringa upp en dagiskambrat (som jag inte hadde träffat sen dagis, men vi va trp bästisar då). Så jag tog fram telefonkatalogen, hittade hans pappas namn, lyfte luren o skulle just slå in numret när jag hörde en röst i luren: -Halå? gissa vem det var!? vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 de va väll inte konstigt... fö typ ett halvår sen bestämde jag mig för att ringa upp en dagiskambrat (som jag inte hadde träffat sen dagis, men vi va trp bästisar då). Så jag tog fram telefonkatalogen, hittade hans pappas namn, lyfte luren o skulle just slå in numret när jag hörde en röst i luren: -Halå? gissa vem det var!? Din dagis-polare! Vi lever i en bra konstig värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ibland när jag gör nånting (ser en vy över nåt lanskap eller hör nån säger nånting) så känns det som jag redan har hört det/sett det aldeles nyligen. Lite svårt att förklara. Men just dom stunderna känns konstiga. On Topic: Men eftersom att kartan fanns så kommer ju hela Las Venturra komma snart på sidan, varför skulle man annars ha med den i sidan i huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ibland när jag gör nånting (ser en vy över nåt lanskap eller hör nån säger nånting) så känns det som jag redan har hört det/sett det aldeles nyligen. Lite svårt att förklara. Men just dom stunderna känns konstiga. Deja vu, vet inte den exakta stavningen, men iaf, det kan hända när du ser eller är i en liknande situation som du har vart i någon gång tidigare, det är helt naturligt och har förmodligen hänt varenda människa nån gång Doktor Robert har talat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Skumt.. Jag har haft två drömmar om San Andreas de senaste veckorna. Den första kommer jag inte ihåg så mycket ifrån, men det utspelade sig i en stad med Mafia-liknande grafik, och jag såg Mad Dogg på gatan =) Den andra drömmen var med lite mer GTA-grafik (drömmer jag i grafik?), och jag körde på en motorväg. När jag kollade till höger såg jag en stad som jag identifierade som Bombay av någon anledning. Sedan satte jag mig på ett tåg och åkte ut i skogen för att krocka med ett annat tåg i närheten av en militärbas. Jag och några till tog oss till den här basen där jag tog hand om en revolver och försökte skjuta militärer, men jag orkade inte pressa in avtryckaren, och sen vaknade jag Pimpen: Déjà vu. En härlig känsla =) Redigerad 15 oktober, 2004 av oscargn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 lotto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ibland när jag gör nånting (ser en vy över nåt lanskap eller hör nån säger nånting) så känns det som jag redan har hört det/sett det aldeles nyligen. Lite svårt att förklara. Men just dom stunderna känns konstiga. On Topic: Men eftersom att kartan fanns så kommer ju hela Las Venturra komma snart på sidan, varför skulle man annars ha med den i sidan i huvud taget? det händer nästan alla människor, och jag vet varför, det är därför att ena hjärnhalvan ligger lite efter den andra ibland, det är därför att det känns som om man har sett/hört någonting innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Skumt.. Jag har haft två drömmar om San Andreas de senaste veckorna. Den första kommer jag inte ihåg så mycket ifrån, men det utspelade sig i en stad med Mafia-liknande grafik, och jag såg Mad Dogg på gatan =) Den andra drömmen var med lite mer GTA-grafik (drömmer jag i grafik?), och jag körde på en motorväg. När jag kollade till höger såg jag en stad som jag identifierade som Bombay av någon anledning. Sedan satte jag mig på ett tåg och åkte ut i skogen för att krocka med ett annat tåg i närheten av en militärbas. Jag och några till tog oss till den här basen där jag tog hand om en revolver och försökte skjuta militärer, men jag orkade inte pressa in avtryckaren, och sen vaknade jag Pimpen: Déjà vu. En härlig känsla =) haha ! rätt ball dröm! jag drömde för typ två dagar sen att jag hittade GTA san andreas i brevlådan, och att jag var den första i hela världen som hade det , och att jag typ sa det till min bästa kompis och han blev helt chockad, och så skrev jag det här på gtasajten men ingen trodde på mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Låter som om det har experimenterats lite för mycket med Psykadeliska Svampar i detta forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Min fetaste Déjà vu-upplevelse var när jag gick i tvåan eller trean. då drömde jag att min favvolärare skulle skuta, o jag såg helt tydligt hur alla elever stälde sig i kö för att krama henne farväl, men inte jag. Sen (i värkligheten) så fick jag megadåligt samvete för att hon skulle sluta, så nästa dag så var jag tvungen att gå till lärarrumet det första jag gjorde för att konstatera att hon var kvar, o de va hon. Typ en väcka senare så kom hon in under en lektion o medelade att hon skulle flytta, o skulle därför sluta, så jag höll på att skita på mig, men jag var inte sen med att springa fram o krama henne hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Snälla, vänta lite.. Jag ska anteckna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag vart lite skraj enn gån när jag och min kompis satt berve varan på matte lektionen. då sa han: fatta om brandlarnet skulle gå nu! och ca 5 sekunder efter att han sa det så...... gick brandlarnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts