kacke90 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 nån som vet vilket program som är lättas att göra egna banor i eller göra om banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 World craft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 För att göra om banor måste du ha redigeringsfilen till banan (ifall Hammer Editor - RMF) vilket de inte skickar med spelet. Det lättaste programmet tycker jag är gtkradiant, annars finns även Hammer Editor (vilket heller inte är speciellt svårt) plus tror jag Quark har stöd för HLbanor... men men, här hittar du guider och downloads till alla programmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tack da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) för att citera 99% av alla personer på GTAsajten DÖÖÖ FAN CS ÄR UTE!!! BLA BLA DÅLIG GRAFIK, MASSA SMÅUNGAR SOM BARA SKRIKER I MICKEN, NEJ NU SKA JAG LIRA RIKTIGT SPEL [går in på cs o spelar till klockans batteri uralddas] BTW: jag gillar cs, alla som inte tror mig kan läsa mina 131241534564576 poster i tråden CS-topicen ni ville ha Redigerad 15 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Var inte det du skrev offtopic som tusan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Var inte det du skrev offtopic som tusan??? jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag? Ja, du, din värdelösa fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ja, du, din värdelösa fjant. Hur sjysst(stavning) var det??? (ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 för att mappa måste man ha Valve Hammer Editor eller dess lillebror, Worldcraft. Om du ska mappa till steam måste du plocka ut .wad filerna ( texturer ) som ligger i .gcf filer med GCFScape. .gcf filerna ligger i Steam/SteamApps alla program kan tankas på www.leveldesign.nu , finns även mycket bra guider där ( speciellt 2 stycken som jag gjort ) Denna guide ska du läsa först. Om du har problem eller undrar nåt är det bara pm:a mig.. jag kan det mesta inom hl-mapping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) för att mappa måste man ha Valve Hammer Editor eller dess lillebror, Worldcraft. Om du ska mappa till steam måste du plocka ut .wad filerna ( texturer ) som ligger i .gcf filer med GCFScape. .gcf filerna ligger i Steam/SteamApps alla program kan tankas på www.leveldesign.nu , finns även mycket bra guider där ( speciellt 2 stycken som jag gjort ) Denna guide ska du läsa först. Om du har problem eller undrar nåt är det bara pm:a mig.. jag kan det mesta inom hl-mapping Gtahunter din lilla credsork... *EDIT* för att citera 99% av alla personer på GTAsajten QUOTE DÖÖÖ FAN CS ÄR UTE!!! BLA BLA DÅLIG GRAFIK, MASSA SMÅUNGAR SOM BARA SKRIKER I MICKEN, NEJ NU SKA JAG LIRA RIKTIGT SPEL [går in på cs o spelar till klockans batteri uralddas]BTW: jag gillar cs, alla som inte tror mig kan läsa mina 131241534564576 poster i tråden CS-topicen ni ville ha Jo men mapping är en annan sak men, dock är det slöseri att spilla tid på att mappa till cs (extremt just nu eftersom allt mer mappers droppar in och misslyckas totalt med sina aiiiimmmm_maaaps totalt och lightningen på banan blir helt på helvete men men men ) Redigerad 16 oktober, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts