Ceone Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 DC++ Faan cp program blir tokig på det, man måste faan dela 10 gig och jag har typ 5 gig på datorn sammanlagt for fuck sake! Kan nån ge mig url'en till den officiella hubben eller w/e?! 10gb är ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hm jag kan inte vara active måste vara passive vad är skillanade mellan dem? sen har jag 3st brandväggar också måste plocka 2. (Norton Internet security, Windows brandväggen, och router brandväggen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (har inte orkat kolla om nån har tagit upp detta in men men...) e inte detta Warez snack? DC++ e väll ett nedladdnings prog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Också ganska förvånad att denna topic hållts kvar men jag tror det är sålänge man inte snackar om själva sakerna man ladda ner så är det lugnt... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För det första är det inget "nerladdningsprogram" utan ett P2P program. Och för det andra så är det ju inte det minsta olagligt med P2P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ville bara nämna att Kazaa inte innehåller virus utan spyware. Får du virus med Kazaa Lite beror det på att du har dåligt virsuskydd och alddar ner någon dålig fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ville bara nämna att Kazaa inte innehåller virus utan spyware. Får du virus med Kazaa Lite beror det på att du har dåligt virsuskydd och alddar ner någon dålig fil... kazaas tid är ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 http://whyrar.omfg.se/ Måste nämnas för nya dc++ användare. Läs. Mycket nyttig information för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts