makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tar dc++ stor plats på datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tar dc++ stor plats på datan? Inte själva programmet, men allt du laddar ner tar väl plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tar dc++ stor plats på datan? Nope, väldigt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tar dc++ stor plats på datan? Vad har du för musikprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vad har du för musikprogram Men vad vimsar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vaddå Jag vimsar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vaddå Jag vimsar inte Nänä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 DC++ är fortfarande inte ett musikprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ok jag kanske vimsar lite dåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Med DC++ kan du ladda ner vad som helst som folk delar med sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Var köper man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Var köper man det? Det är gratis.. Sök på dc++ bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Är jag ute och cyklar eller frågar du efter var man köper DC++? Du kan ladda ner det gratis på http://dcplusplus.sf.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Ahh. Då var det jag som vimsa denna gången. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 HAHAHAHAHA alla gör fel någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Lånar tråden lite. Ja kommer inte in på en enda hubb på dc, spelar ingen roll villken ja försöker med *** Socks5: Address not available. kommer fram hela tiden. Nån som vet va felet kan vara? Redigerad 16 oktober, 2004 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Inne på 'Settings', valde du antagligen 'SOCKS5'. Byt till 'Active' och skriv in din IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Emil 91. OM du inte fattar hur man använder DC++ efter det där någon skrev har du ju alvarliga problem. Läs bara igenom från början och gör det sakta. Det står ju för i helvete hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Inne på 'Settings', valde du antagligen 'SOCKS5'. Byt till 'Active' och skriv in din IP. Ifall du inte kommer in på hubbar eller får några sökresultat över huvud taget tycker jag du kollar ip i settings* och sen söker på t.ex britney spears, det kommer miljarder resultat om det funkar, om det inte funkar är det problem. *IP:n ändras hela tiden på active, och jag rekommenderar www.whatismyip.com för att visa ditt aktuella ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts