Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Men att stena småflickor är helt ok? Vad ska jag svara på det. Klart det inte är srry för missförståndet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Varför skulle hon inte kunna det? chiligr: Om du kollar längre upp så ser du svaret på alla världens problem(eller iaf dina frågor). de ja menar ÄR just att vi lever i en sjuk värld.......att man frågar varför inte killen också får dödsstraff, jag, men de e bara jag skulle omformulera frågan till: VARFÖR FÅR INTE HON 150 PISKRAPP? nu fattar du kanske va ja tänker, eller iaf hur ja tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 de ja menar ÄR just att vi lever i en sjuk värld.......att man frågar varför inte killen också får dödsstraff, jag, men de e bara jag skulle omformulera frågan till: VARFÖR FÅR INTE HON 150 PISKRAPP? nu fattar du kanske va ja tänker, eller iaf hur ja tänker Jo vi fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jag säger då det.. Människor.. Man hör varje dag sjuka grejer som händer av människor, sjuk till sjukare. Men att ge henne dödsstraff och honom 150 pskrapp är bara sjukare än vad de gjort, vist de de gjorde kan ses äkligt och onaturligt, men ska de verkligen straffas för det? Tycker inte något straff behövs, ungarna ska få hjälp istället, terapi osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 En orsak till varför jag tycker religion är ren idioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Religion leder till fanatism, fanatism är aldrig bra :U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men vad händer när man blir stenad? kastar de sten på en tills man dör då eller? Man stoppar personen i en säck och låter folk kasta stenar, stora som gatustenarna vid Göteborgskravallen för några år sedan... Själv är jag halviranier men jag har aldrig varit i Iran och jag kan inte persiska så jag räknar inte med mig själv som iranier men ändå. Enligt iranierna är otrohet och i detta fallet där syskon har samlag med varandra, så bissart att man är tvungna att ta fram sånna hemska straff som stenkast, hängning etc. Men tro inte att alla arabländer har samma straff och "regler", detta har varit nästan som en "tradition" på ett mycket dåligt sätt och det pågår kring hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jävla sjukt de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts