Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Detta är helt sjukt : En 13årig flicka ska stenas till döds för hon har gjort barn med sin bror. Helt sjukt liksom varför ska man få dödstraffet för det? Visst är att göra barn med sin bror konstigt. Men att stenas till döds är sjukt. Har dom inga hjänor som fattade beslutet??? Brodern fick bara 150piskrap som straff . Varför fick inte han också dödstraff? Ville visa hur sjuk värld vi lever i... Källa : Aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Eh, det är väl ändå så pojken som gör barn med systern eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Eh, det är väl ändå så pojken som gör barn med systern eller? petig beöver du inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Varför fick inte han också dödstraff? För han är man. ninjafarfar: Jag skulle säga att det är båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 petig beöver du inte vara Jag påpekade att det är pojken som egentligen ska dödas, för det är han som gör systern med barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) undrar hur deras barn ser ut!!! Redigerad 15 oktober, 2004 av Gonarch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag påpekade att det är pojken som egentligen ska dödas, för det är han som gör systern med barn... men varför ska man dödas bara för man gör barn med sin bror/syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 – Det diskuteras om straffet ska omvandlas till hängning. Situationen är oroande och mycket farlig för henne. Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Hur fan kunde hon föda barn vid 13 års ålder? Sprack hennes häck eller? Angående straffet är det ju helt fel... Okej, de gjorde fel. Men dödsstraff är långt över gränsen. Förstå ironi. Det var dagens nyheter för idag. Thx Redigerad 15 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men vad händer när man blir stenad? kastar de sten på en tills man dör då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men varför ska man dödas bara för man gör barn med sin bror/syster? Det är mest för att hon har haft utomäktenskapligt sex som hon har dömts till döden. men vad händer när man blir stenad? kastar de sten på en tills man dör då eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Usch fy fan va religioner kan ställa till med. Hoppas amnesty åker dit och räddar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 han våldtog säkert henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Fyfan.... Tror jag spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Detta är helt sjukt : En 13årig flicka ska stenas till döds för hon har gjort barn med sin bror. Helt sjukt liksom varför ska man få dödstraffet för det? Visst är att göra barn med sin bror konstigt. Men att stenas till döds är sjukt. Har dom inga hjänor som fattade beslutet??? Brodern fick bara 150piskrap som straff . Varför fick inte han också dödstraff? Ville visa hur sjuk värld vi lever i... Källa : Aftonbladet.se Varför fick inte han också dödstraff? borde inte frågan lyda: varför fick inte hon 150 pskrapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hur fan kunde hon föda barn vid 13 års ålder? Sprack hennes häck eller? Varför skulle hon inte kunna det? chiligr: Om du kollar längre upp så ser du svaret på alla världens problem(eller iaf dina frågor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Sprack hennes häck eller? Jag tror du be dina föräldrar förklara det där med blommor och bin för dig. PS: Barnen kommer inte ut ur stjärten. Varför fick inte han också dödstraff? För han var kille. borde inte frågan lyda: varför fick inte hon 150 pskrapp För hon var tjej. Om det verkar obegripligt så är det för att fundamentalism oftast är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Förr i tiden födde typ alla tjejer barn vid 13-16 års åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vet ni vad som är sjukt. Pedofiler som springer omkring på gatorna mördare och knarkare. Det är sjukt. Nu kanske ni undrar om min sig jag tycker bara att det är en bra bok/film som visar hur rubbad värld vi lever i. Jag menar jag bryr mig noll om Vålds spel och våldsfilmer tvärtom jag gillar att spela våldsamma spel och se våldsamma filmer. Men här ute i världen skulle det behövas mindre våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vet ni vad som är sjukt. Pedofiler som springer omkring på gatorna mördare och knarkare. Det är sjukt. Men att stena småflickor är helt ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts