CrAcKmAn Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Finns det nått man kan göra för att förhindra strejken på posten? Kanske? Varför strejkar de? Vet man varför så hjälper man posten att få igenom det de begär och skriver en protestlista från alla som verkligen blir hårt drabbade av det här? Tror ni det kan funka? Hm.. jag e själv lite skeptisk till det hela men vill göra ett försök. Nån som är med på det och kan hjälpa mig att göra detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det enda som kan förhindra strejken är att facket får som dom vill. Eller att Posten kommer överens med facket om en kompromiss ang deras löner. Tror knappast att dom kommer släppa strejken för att du ska få ditt spel i tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 det e klart ja vet det...men en riktigt stor insamling på namn på oss som inte får våra oaket i tid o s v....ingen har nämnt om nått spel och att det bara e vi här på sajten? Annars kommer jag personligen göra mina egna små försökt med att få mitt spel i tid. Hehe...får snacka me gamestop om det...kanske FedEx...de har väll inget med posten att göra? hm..skulle kanske tänka mig betala det lilla extra...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Om ni nu tror att ni kommer att drabbas pga strejken, ta då och avboka det och åk till närmaste spelaffär tidigt på morgonen genom att skippa första lektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Beror också lite på vart du bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det påverkar inte affärerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 varför åka tidigt på morgonen, eb games sa till mig att dom har beställt soppas mycket att det knappast tar slut på en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 varför åka tidigt på morgonen, eb games sa till mig att dom har beställt soppas mycket att det knappast tar slut på en dag! För då kan man lira hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 För då kan man lira hela dagen. hahaha iof bra tanke =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hela dagen....Hela NATTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag ska fan erbjuda alla postarbetare 2000 kroner var extra i månaden om de inte strejkar! ... Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Lär bli dyrt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts