chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men de e no grymmte ändå, va tycker ni... syftar mest på grafiken,trodden den skulle va lite bättre....... kändes som att den inte har en så bra känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tyckte det såg rikitigt bra ut. Du har nog byggt upp för höga förväntningar på spelet, tänk på att det som sägs nu mest är från rockstar själva, och det är inget ovanligt att man tenderar att överdriva NÅGOT såhär inpå releasen (av naturliga orsaker). Döm själv när du får spelet, och läs en recension eller två kanske när tiden är mogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tyckte det såg j*kligt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Och jag kommer då med detta att det är trots allt ett GTA spel...jag tycker inte att det ska vara alldeles för mycket Chronicles of Riddick grafik liksom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Och jag kommer då med detta att det är trots allt ett GTA spel...jag tycker inte att det ska vara alldeles för mycket Chronicles of Riddick grafik liksom!! Vad var det för bil han körde?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) men de e no grymmte ändå, va tycker ni... syftar mest på grafiken,trodden den skulle va lite bättre....... kändes som att den inte har en så bra känsla. det är det för de är Playstation2 och kan vara dålig kvalité på bilderna Redigerad 15 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men de e no grymmte ändå, va tycker ni... syftar mest på grafiken,trodden den skulle va lite bättre....... kändes som att den inte har en så bra känsla. VIsst är den en besvikelse men du tänkte väl för 17:on inte stanna där ute och gå runt och kolla....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 VIsst är den en besvikelse men du tänkte väl för 17:on inte stanna där ute och gå runt och kolla....... haha nej men ja tyckte att den kunde va uppbyggd på ett annat sätt.....kändes lite old liksom men man har jöö inte sett så många bilder på öknen o de kommer no iofs o kännas bra när man lirar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 haha nej men ja tyckte att den kunde va uppbyggd på ett annat sätt.....kändes lite old liksom men man har jöö inte sett så många bilder på öknen o de kommer no iofs o kännas bra när man lirar ändå Men man bryr sig ju mest om städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Men man bryr sig ju mest om städerna YEAH duuuuuude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 YEAH duuuuuude Yupp..SKa BRÄNNA ÖVER ALLA GUBBAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Yupp..SKa BRÄNNA ÖVER ALLA GUBBAR ska man väl göra nån gång *visslar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Yepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim-Tim Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jo, men sladda omkring med moppe i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jo, men sladda omkring med moppe i öknen Vore coolt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den va grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts