VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Hej. Jag har ett önske mål. Om någon vill göra en Toyota Yaris till mig som jag kan tvinga min kompis lägga in på sitt vc . Jag har bara vc på Xbox Så skulle jag bli glad. det fins säkert andra som vill ha en Toyota till vc ?? Redigerad 15 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 det fins ingen bild uppifrån... men jaja jag har inte zmodeler instalerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Här är en bild uppifrån. Lite mindre men Hehe. hoppar inte instruktionerna behövs, Japanska (TYP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hej igen Har varigt hos min pappa i helgen så har inte kunnat skriva Är det någon som kan göra en Yaris ? Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Jag har börjat med en punto om det räcker? same shit different name du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 (redigerad) EDIT: Men jag vill juh ha en Toyota Yaris :'( Kollade på google. den var juh inte mkt lik Det är väll smart att ersätta bilista compact ??? Tycker att den bilen är den som är mäst lik Redigerad 17 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Varför vill man ha en ful skitbil i spelet för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Varför vill man ha en ful skitbil i spelet för? Yaris är en fin bil. Och den är juh iaf 5 gånger finare en Blista Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 öm mja, nästan alla bilar är finare än VC bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Yaris är en fin bil. Och den är juh iaf 5 gånger finare en Blista Compact Blista Compact är iofs 10 gånger finare än en Yaris. Tycker iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Håller med till 100%!.. fattar inte riktigt tanken? Alla som önskar bilar önskar exotiska bilar som ferraris o shitt.. men du önskar dig.. ehhm.. en... toyota yaris.. välrdens enligt mig tradigaste bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Håller med till 100%!.. fattar inte riktigt tanken? Alla som önskar bilar önskar exotiska bilar som ferraris o shitt.. men du önskar dig.. ehhm.. en... toyota yaris.. välrdens enligt mig tradigaste bil.. Ok. Stäng ner forumet någon som kan då Jag ska skapa en ny tråd. Hoppas någon kan göra den bilen dåh :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts