Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Tycker ni man borde kunna göra inbrott överallt. Eftersom det är ett R3 uppdrag så antar jag att det blir en gul plopp på kartan där man ska göra inbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tror ej det jag tror man får välja vilket hus man vill bara dörren är olåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tror ej det jag tror man får välja vilket hus man vill bara dörren är olåst olåst?? Vem i USA är så korkad att man lämnar dörren olåst..... Varenda jäkel såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tror ej det jag tror man får välja vilket hus man vill bara dörren är olåst Har för mig att jag läst att man kommer att kunna klättra in genom ett fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Tror inte det....Men det vore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jaja så konstigt skulle det ju inte vara att alla dörarna e öppna, ja men... i VC så var ju tex nästan alla bildörrarna öppna o nyckeln var på plats... lite mysko va de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jaja så konstigt skulle det ju inte vara att alla dörarna e öppna, ja men... i VC så var ju tex nästan alla bildörrarna öppna o nyckeln var på plats... lite mysko va de ju Nä....Tommy var väl bra på att tjuvkoppla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Nä....Tommy var väl bra på att tjuvkoppla då va han jäääääävl**t snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 då va han jäääääävl**t snabb Klart....Är man under press av en maffiaboss (Sonny) så kan man väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vote: Man ska kunna döda dom som bor i huset när dom sover Varför ska bara barn som är vakna kunna ringa snuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tycker det skulle va skit kul om ( ALLA ) kunde ringa polisen ... Skulle vara kul om alla dina exempel var med + lite annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vote allt ju.. fast om ja skiulle välja skulle de bli döda.. så skönt att kunna göra jobbet i lugn och ro.. hatar tidpress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag med , jag hatar tidspress uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Visades det inte på en av de första screenshotsen att man kunde klättra in genom fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Klättra in genom fönstret ska gå och famlijen ska kunna försvara sig ska det oxå vara han dom sagt på nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 allt Allvarligt talat så känns det inte rätt att allt det är med. Tänk en snorunge som är uppe på toa så står man där och hugger ner hans föräldrar när dom sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Visades det inte på en av de första screenshotsen att man kunde klättra in genom fönster? kan du lägga upp den bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kolla bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kolla bilderna Men jag orkar inte kolla igenom allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts