Nasso Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jag kan inte gå in på san andreas filmavdelning här på gtasajten. är den nere, när kommer den upp igen i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kommer inte heller in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Not me either. Hoppas hultan fixar det så snabbt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 detta borde väl gå att fixa? vill verkligen se de filmerna.. bara sett de två trailrarna (pluralis ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hmm, la jag aldrig upp den sidan? Var ju länge sedan jag gjorde den. Kan tyvärr inte fixa det just nu då jag inte är hemma. Men på måndag borde den vara uppe. Btw, den innehåller bara de två trailers. Rockstar vill inte att vi ska plocka ur småfilmerna ur flashen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Klicka mig runt på gtasajten men kunde inte komma in på allt. bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts