Foo Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 När jag såg på en DVD film på min PS2 så stannade filmen plötsligt och ljudet började "spraka och brusa" med jämna mellanrum. Så jag stängde av och när jag satte på den igen hände samma sak. :'( Och nu när SA kommer också... :'( Är det nån som vet vad som är fel, kan det vara damm eller nåt i fläkten? Och tror ni det är billigt att laga ett sånt fel. Förresten så är min PS2 bara 1,5 år gammal så man vill ju inte köpa ny redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 När jag såg på en DVD film på min PS2 så stannade filmen plötsligt och ljudet började "spraka och brusa" med jämna mellanrum. Så jag stängde av och när jag satte på den igen hände samma sak. :'( Och nu när SA kommer också... :'( Är det nån som vet vad som är fel, kan det vara damm eller nåt i fläkten? Och tror ni det är billigt att laga ett sånt fel. Förresten så är min PS2 bara 1,5 år gammal så man vill ju inte köpa ny redan. ssfh? tror nästan det är billigare å köpa nytt än å laga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Kan väl vara fel på DVDskivan? Har du provat att spela något spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ssfh? tror nästan det är billigare å köpa nytt än å laga vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Om du inte redan gjort så testa med ett spel eller en annan film.... Har varit med om liknande och det har varit filmen som vart möök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 tror mer på att är som theatre sa, testa att spela ett spel som du vet fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 tror mer på att är som theatre sa, testa att spela ett spel som du vet fungerar Joo, jag har testat allt men inget funkar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 vad??? Vad garvar du åt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Vad garvar du åt...? Han kom väll på hur låg intelligens han har. Foo typ rengör linsen eller nåt om den e skitig så kan d ju bli så då kan den ju inte läsa av riktigt? stoppa i en damsugare i skiten å sug! lr typ ta 1 trasa eller nåt, jag vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Skruva upp apparaten, köp en sån där tryckluftsflaska och spruta bort dammet! Funkade bra på min dator, i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts