simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det kommer att bli med strejken och då sa dom "Om det blir strejk så kommer vi att skicka med en annan budfirma än posten, så du har inget att vara orolig över" det lät väldigt lugnande om man säger så. Jag rekommenderar starkt denna butik och San Andreas var dessutom billigare där än på många andra ställen som t ex CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag mailade spelbutiken.se och frågade hur det kommer att bli med strejken och då sa dom "Om det blir strejk så kommer vi att skicka med en annan budfirma än posten, så du har inget att vara orolig över" det lät väldigt lugnande om man säger så. Jag rekommenderar starkt denna butik och San Andreas var dessutom billigare där än på många andra ställen som t ex CDON. Är det inte dom som är hur sega som helst med att skicka ut varorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Dom svarade även och sa att "I dagsläget verkar det som om alla som bokat San Andreas kommer att få det på releasedagen". Bara det är sanning så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Och idag är det den 19:e. Har någon här på forumet hört någonting mer om posten och strejken? Sen har jag en privat fråga: Hur kommer det bli för oss som beställt via CD-ON? Jag har läst att några företag kommer sicka spelen med andra budfirmor än posten. Men jag har inte hört CD-ON säga de magiska orden. Jag är uppriktigt nervös. Det känns så typiskt. Det bli aldrig som man tänkt sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Och idag är det den 19:e. Har någon här på forumet hört någonting mer om posten och strejken? aaa ja mejlade posten i förrgår min fråha var: ---------- Ställ en fråga via e-post ---------- Beskriv din fråga: Är det sant att det kommer bli strejt? vi är en hög "förtvlivlade" människor som har bestält ett dataspel på internet o är rädd att det inte kommer fomma i tid. Glad för svar //Olof o alla andra användare på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18214 dom svarade följande: Hej, Tack för ditt mejl, Vi vet inte om det kommer att bli strejk. Det är ett strejkvarsel lagt från 25 oktober. Om det blir strejk beror ju på om parterna kommer överens innan detta datum. Med vänlig hälsning Kristina Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Ringde nyss posten och frågade vad som kommer hände med mitt paket från usa som jag bokade för nån månad sen. Svaret jag fick var glädjande...paket från usa har posten inget med att göra sa dom...om det inte nu är vanlig post ( kuvert, vykort m.m). De nämnde nått annat okänt (för mig) företag som tar hand om allt det och antagligen kommer komma hem till mig med brevet.... Min fruktan har nu lättat och jag känner mig glad både för att slippa få paketet för sent eller att behöva åka någonstans o hämta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag såg att någon skrev att CD-ON ligger i Malmö, det stämmer inte. Deras lager ligger i Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jag såg att någon skrev att CD-ON ligger i Malmö, det stämmer inte. Deras lager ligger i Borås. ÖVRIGA UPPGIFTER Adress: CDON AB Box 385 Bergsgatan 20 (besöksadress) S-201 23 Malmö Sverige FÖRETAGET CDON.COM är Nordens största handelsplats på Internet när det gäller musik, film, böcker samt spel. CDON.COM drivs av företaget CDON AB. Företaget har sin bas i Malmö och ingår i mediekoncernen Modern Times Group, MTG AB (www.mtg.se). MTG är en internationell mediakoncern som mestadels är verksam i Norden och Baltikum med verksamhet inom bland annat television, radio, tidningar, elektronisk handel samt andra medierelaterade tjänster. Inom MTG-koncernen finns välkända varumärken som bl a TV3, ZTV, ViaSat, Strix Television, RIX FM och Power Hit Radio. MTG är noterat på Stockholms Fondbörs O-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Var och pratade med posten (brev- & paketutlämning företag) face-to-face idag. Dom kunde inte säga så mycket förutom att en avstängning av vissa terminaler mer eller mindre kommer att påverka paketutlämningen i hela landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kontoret kanske ligger i Malmö, men lagret finns i Borås. Jag skicka ett mail till kundtjänst, och fick svaret att dom finns i Borås. Jag litar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Jävla R* kunde ni inte släppt spelet i övermorgon som väntat? hoppas CDON inte använder posten som budfirma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts