Jump to content

Släpps SA!

emo
 Share

Recommended Posts

på dagens nyheter står det:

Enligt Inside Gamer Online har GTA San Andreas skickats till pressarna. Detta betyder att spelet är klart, att det kommer ut i tid och att Rockstar North förmodligen sitter och skålar just nu.

betyder det att det kommer ut den 22:a och inte den 26:e >_<

edit: hultan, skulle du kanske kunna förklara (om du vet) vad det handlar om

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en lång process, först kopierar dom spelet till x miljoner exemplar. Sen måste spelen skickas ut till olika butiker i USA och andra skickas till flygplatser för att skeppas över. När dom väl kommit över måste spelen skickas vidare till olika butiker i HELA Europa sedan kan spelet köpas. Tycker 2 veckor låter snabbt för att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

två veckor är väl inte så farligt snabbt, jag jobbar med diversetrycksaker - ifs på papper, men om dom har bokat upp ett FETT "tryckeri" som pressar skivorna lär dom ju hinna det. Annars kan jag tänka mig att dom har bokat upp flera ställen som pressar, kanske har företag här i Europa som gör det också. Eftersom spelen ska va för olika TV systemen(?) och så, tycker jag det låter smartare att pressa PAL och SECAM skivorna här i Europa då dom är hyffsat oanvändbara i Nord Amerika

Länk till kommentar
Dela på andra sidor