Danne_Finnen Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Hej, jag undrar om det finns nå roligt att göra på flyplatsen och sen undrar jag var man kan hitta en helikopter! Sen e jag på ett uppdrag som verkar omöjligt, ja har just blivit meldem i en mc klubb och ja ska visa hur galen ja e till dom o då måste ja ut på gatorna o köra över folk å så, min mätare har inte ens blivit fylld upp till halva! Hjälp mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 använd flamethrower vid uppdraget, då går det jättesnabbt att fylla mätaren, hade mer än en minut kvar av tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne_Finnen Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 använd flamethrower vid uppdraget, då går det jättesnabbt att fylla mätaren, hade mer än en minut kvar av tiden vart finns flamethrower nånstans?? vill inte fuska till mig den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hitta 60 hidden packages, är inte säker var man kan hitta en flamethrower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne_Finnen Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hitta 60 hidden packages, är inte säker var man kan hitta en flamethrower ok, men vet du var man kan hitta helikopter och vad man kan göra på flygplatsen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 finns en helikopter på hyman condo, ska finnas en karta på var alla helikoptrar är, du får väl leta upp den här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Man kan ju köra på bakhjulet om man vill ha mycket yta, eller hoppa massa unique stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 ok, men vet du var man kan hitta helikopter och vad man kan göra på flygplatsen?? Klick klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne_Finnen Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 finns en helikopter på hyman condo, ska finnas en karta på var alla helikoptrar är, du får väl leta upp den här på forumet aha, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts