Henkibojj Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ja, jo, det kan jag hålla med om. Att jag gnäller på alla topicstartare är nog inget nytt . Förlåt. Men det finns ju faktiskt såna här redan, och de har väl inga större resultatavvikelser? Sorry anyway. Och han heter Darth Vader. NEJ! Nu gjorde jag det igen! Bota mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maximus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 kalla mig sjuk att dra upp ett halvår gammal tråd, men ingen av er verkar fatta va ni snackar om. okej, fick hjärnsläpp, men den bilen som står vid golfbanan e helt klart bäst. as bra grip, acc och speed. den äger alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maximus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 kalla mig sjuk att dra upp ett halvår gammal tråd, men ingen av er verkar fatta va ni snackar om. okej, fick hjärnsläpp, men den bilen som står vid golfbanan e helt klart bäst. as bra grip, acc och speed. den äger alla comet menade ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts