VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Min första fungerande fråga :"> EDIT: Oj. glömde, VOTE: PCJ 600 Skriv hälst vad ni har röstat på Redigerad 14 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jävlar vad du gillar att göra undersökningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vote: pcj såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) vote: pcj såklart. MM. Pcj ÄGER. EDIT: Ni som tar "Annan". kan ni då skriva vilken bil ni tycker är bäst ? Redigerad 15 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Alltså du har ju stavat fel på nästan alla Bilista Compact?-Blista compact VCN marveric?-VCN Maverick Shansez?-Sanchez Vodoo?-Voodoo Marveric?-Maverick Men, vote:Deluxo Redigerad 15 oktober, 2004 av cheetox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Alltså du har ju stavat fel på nästan alla Bilista Compact?-Blista compact VCN marveric?-VCN Maverick Shansez?-Sanchez Vodoo?-Voodoo Marveric?-Maverick och? man förstår ändå vad han menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Alltså du har ju stavat fel på nästan alla Bilista Compact?-Blista compact VCN marveric?-VCN Maverick Shansez?-Sanchez Vodoo?-Voodoo Marveric?-Maverick Men, vote:Deluxo Men oj vad farligt. jag är bara 12. dessutom tvekade jag om det skulle vara Shanzes eller Shansez och Voodo,Vodoo,Voodoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Men oj vad farligt. jag är bara 12. dessutom tvekade jag om det skulle vara Shanzes eller Shansez och Voodo,Vodoo,Voodoo Du skulle inte ha ödslat energi på att tveka, varken Shanzes eller Shansez är rätt. Och förresten vad har din ålder med saken att göra, ingen av de fordonen finns på riktigt, så även om man är äldre så känner man ändå inte till dem. Namnet står på skärmen när man går in i fordonet, och vad jag vet så kan man läsa när man är 12. Redigerad 15 oktober, 2004 av cheetox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ja men om jag säger såhär dåh : Jag har bara haft spelet i 1 månad. och jag har nästan bara kört uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ja men om jag säger såhär dåh : Jag har bara haft spelet i 1 månad. och jag har nästan bara kört uppdrag OK Förlåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 eller så säger man såhär: minimiåldern är tretton, den här tråden finns redan, så himla viktigt är det inte att det är rättstavat - bara man förstår, och det är inte heller så spännande att se vilket fordon folk tycker om. Och just det, är det tredje (?) tråden om undersökningar från dig... Jag bara sa som det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 3:e och min första blev helt pschyco. Jag vill bara veta vad folk tycker, det är väl inte olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Gillar Sabre Turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Gillar Sabre Turbo. Detta viste du säkert men Gettherefast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 3:e och min första blev helt pschyco. Jag vill bara veta vad folk tycker, det är väl inte olagligt nänä, inte ett dugg, men du kan ju söka. Det kommer väl en sån här i månan' kan jag tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 cosmo?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Du skulle inte ha ödslat energi på att tveka, varken Shanzes eller Shansez är rätt. Och förresten vad har din ålder med saken att göra, ingen av de fordonen finns på riktigt, så även om man är äldre så känner man ändå inte till dem. Namnet står på skärmen när man går in i fordonet, och vad jag vet så kan man läsa när man är 12. Hahaha bra bra...... Men Sabre Turbo är juh bara mmmmmmmmm..... mega-ball!!! älskar den.... avgudar den.... och hudedu som verkar vara 12 och har spelat i en månad, spela lite mer innan du hänger massa på forumet för då e det enklare att hänga med. Inget taskigt eller nåt sånt men LITE lite bilar för att kunna röstas om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 PCJ. Dock var det länge sedan man lirade... Man kanske skulle ta och varva gta3 och vc nu igen strax innan SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Vote: Annan (Stinger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gino Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 VOTE: Annan (Cheetah) självklart..! oslagbar i väghållning;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts